Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Kan e-mail van outlook naar evolution geimporteerd worden?  (gelezen 907 keer)

BvBjr

• Gast
Naast Windows XP gebruik ik ook Ubuntu, is het mogelijk om de mail die ik ontvang in outlook ook te importeren naar evolution e-mail (tevens ook het adressen bestand en diverse mappen)
Kan daarnaast toch outlook de e-mails blijven ontvangen of wordt deze dan helemaal niet meer toegepast?
Wie kan mijn hier een oplossing voor geven ben al enkele weken bezig met het zoeken en zelf uitproberen, maar tot opheden moet ik toch nog om mijn e-mail te kunnen lezen Windows XP opstarten. Hoewel ik steeds meer met Ubuntu werk vind ik dat wat omslachtig
B.v.d. voor de aangedragen oplossingen
Groeten BvBjr  ;)

Re: Kan e-mail van outlook naar evolution geimporteerd worden?
« Reactie #2 Gepost op: 2009/10/15, 19:35:03 »
kijk hier eens naar: http://forum.ubuntu-nl.org/software-en-configuratie/outlook-pst-file-importeren-in-evolution-of-thunderbird-met-readpst/

Grj

Dit is een deel van de oplossing.
Als je daarnaast ook de mail in outlook wilt blijven ontvangen dan zal je <meestal onder de optie advanced> moeten aangeven dat berichten op de server bewaard moeten blijven voor x tijd. Dit doe je zowel in outlook als in evolution of ander mail programma wat je onder uby gebruikt.

Gr Ruud