Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Imac Intel...  (gelezen 677 keer)

Imac Intel...
« Gepost op: 2009/10/10, 11:52:59 »
Daar ik véél weg ben, en dit duurt tot voor Kerst, heb ik in het weekend Ubuntu op de Mac-Intel geinstalleerd.
Monique is er heel tevreden over. Alles werkt, juist haar Identiteits kaarlezer nog niet. ( Ze is nu de grootste computer-gebruiker )
Ben nu even aan het configureren voor de rest waar ze een beetje moeite mee heeft.
Heb me door te weinig tijd voor mijn Kunst, als steunpunt laten verwijderen, wat niet wil zeggen als ik in mijn buurt eentje KAN installeren, dan doe ik het.
Vanaf Kerst ben ik terug in mijn gewone doen, Kunst thuis en meer op een gewoon tempo. Ben beetje moe.
Alvast van ons tweetjes, proficiat met de nieuwe Ubuntu, oogt mooi, werkt goed.
Vriendelijke groetjes,
Freddy en Monique.
Noot : Kan terug mijn profiel bijwerken... Zal van tijd wel even op het forum zijn, na Kerst meer.
Packard Bell desktop 1024MB : Ubuntu 11.04
Intel computer 512MB : Xubuntu 11.04
HP - paviljon 1024 MB : Bodhi Linux

Re: Imac Intel...
« Reactie #1 Gepost op: 2009/10/10, 11:54:28 »
Citaat
Alles werkt, juist haar Identiteits kaarlezer nog niet. ( Ze is nu de grootste computer-gebruiker )
Ben nu even aan het configureren voor de rest waar ze een beetje moeite mee heeft.
Is dat die lezer van de Belgische overheid? Daar hebben we een wiki-artikel over: http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Eid

Re: Imac Intel...
« Reactie #2 Gepost op: 2009/10/10, 11:58:34 »
Citaat
Alles werkt, juist haar Identiteits kaarlezer nog niet. ( Ze is nu de grootste computer-gebruiker )
Is dat die lezer van de Belgische overheid? Daar hebben we een wiki-artikel over: http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Eid
Inderdaad, bedankt voor je reactie. Ga er even op kijken en laat weten als het werkt.
Nu vandaag kan ik niet doch morgen heb ik rust en ben de ganse dag vrij.
Prettig weekend.
Freddy
Packard Bell desktop 1024MB : Ubuntu 11.04
Intel computer 512MB : Xubuntu 11.04
HP - paviljon 1024 MB : Bodhi Linux