Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Installeren kennelijk hetzelfde als downloaden? Foxmarks  (gelezen 1059 keer)

Offline Asperger

• Lid
Installeren kennelijk hetzelfde als downloaden? Foxmarks
« Gepost op: 2009/09/22, 14:16:21 »
Hoi,

Ik probeer een DOWNLOAD te halen van foxmarks.
Dat zou je vinden op deze site:

http://download.xmarks.com/download

Als ik om die download vraag loop ik tegen een probleem aan.
Hij wil met alle geweld installeren.
Kennelijk een taalprobleem, in het Nederlands is DOWNLOADEN opslaan (en dus niet installeren!) en installeren toevoegen aan je programmatuur.
Weet iemand een plek waar ik foxmarks installeerfile kan DOWNLOADEN (dus niet installeren!) ?
Dit doe ik zo omdat ik installeren altijd ZONDER internet doe als het een MS installeer is.
Dat is uit veiligheidsoverwegingen.
Alvast bedankt.
Groetjes,

HA.

Re: Installeren kennelijk hetzelfde als downloaden? Foxmarks
« Reactie #1 Gepost op: 2009/09/22, 14:20:35 »
Bij veel software betekent "downloaden" en "installeren" hetzelfde. Vergelijk het met concertkaartjes kopen: in reclames zeggen ze "Koop nu deze kaartjes", ze bedoelen ermee dat je er gewoon naartoe moet gaan :P

Offline Anco

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/09/22, 14:27:22 »
met rechtermuisknop op download klikken, dan koppeling opslaan als kiezen. Dan download die hem wel gewoon als het goed is.
Linux user #485563

« Reactie #3 Gepost op: 2009/09/22, 23:10:46 »
Volgens mij wordt de add-on(xpi) meteen geïnstalleerd net zoals van de link van femke 98
Dus geen installer zoals bij MS.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.