Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: openoffice portable Nederlands?  (gelezen 2621 keer)

openoffice portable Nederlands?
« Gepost op: 2009/09/21, 10:45:49 »
Ubunteros,

Heb een cursus ICT voor beginners gemaakt waarbij alle tekstverwerking is gebaseerd op Openoffice.org. Nu blijkt dat er lesgevers zijn die gebruik maken van klaslokalen waarbij enkel Office 2007 is geïnstalleerd en ze bovendien geen mogelijkheid hebben om er openoffice bij te plaatsen. Daarom zou ik heb voorstellen op openoffice portable te gebruiken, maar ik vind niet of dat nu in Nederlands verkrijgbaar/installeerbaar is.

Offline Duckie

• Lid
Re: openoffice portable Nederlands?
« Reactie #1 Gepost op: 2009/09/21, 10:56:54 »

« Reactie #2 Gepost op: 2009/09/21, 11:11:31 »
Dank je .... op die localization had ik niet gedrukt :(

Offline Bobbie

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/09/21, 14:56:15 »
En wat ernaast nog mogelijk is, dat je sjablonen en exstentie's gewoon kan ook in oo kan installeren.

http://extensions.services.openoffice.org/

Gr

« Reactie #4 Gepost op: 2009/09/21, 15:29:40 »
OpenOffice kan overigens ODF-bestanden openen d.m.v. een Service Pack. Dit werkt alleen niet erg goed...

Offline chaos7

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2009/09/21, 23:24:00 »
OpenOffice kan overigens ODF-bestanden openen d.m.v. een Service Pack. Dit werkt alleen niet erg goed...
euuh moet dit niet zijn windows, office 2007 die een whatever hoe je het wilt noemen daarna ODF bestanden kan lezen?
leven is wat je overkomt terwijl je andere plannen maakt