Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] - Alternativen Totemplayer  (gelezen 1654 keer)

[OPGELOST] - Alternativen Totemplayer
« Gepost op: 2009/09/11, 16:25:13 »
Ik ben Totem player zat wat een %#$ player. De totem mozilla plugins werken maar niet meer, eerst waren ze nog goed maar ik dacht houd nog vol maar ik ben die helemaal ZAT!!

Om alle andere plugins af te spelen is het mogelijk via andere player of zo? Ik heb bijv. VLC, SMPlayer (Mplayer) ook op me systeem staan wat moet ik allemaal doen om hele troep van Totem af te gooien en alles goed in te stellen voor Vlc mozilla plugin en of Mplayer mozilla plugin??
« Laatst bewerkt op: 2009/09/12, 10:54:56 door shinger »

Re: Alternativen Totemplayer
« Reactie #1 Gepost op: 2009/09/11, 16:29:00 »
Gewoon in FF de totem player uitschakelen, en VLC inschakelen.

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
« Reactie #2 Gepost op: 2009/09/11, 16:39:51 »
Wat is er precies mis met Totem?
Je noemt nu alleen vaag wat problemen die je hebt, maar niet wat het precies is. Zo kunnen die problemen natuurlijk niet opgelost worden.
Webbased plugins? Waar heb je het over?

« Reactie #3 Gepost op: 2009/09/11, 16:48:31 »
Wat is er precies mis met Totem?
Je noemt nu alleen vaag wat problemen die je hebt, maar niet wat het precies is. Zo kunnen die problemen natuurlijk niet opgelost worden.
Webbased plugins? Waar heb je het over?

sorry was zwaar pissed over Totem. Maar ik heb even alles verwijdert en Mozilla-mplayer plugin geinstallerd die neemt nu wel alles goed over en hij doet echt zonder gezeur.
Maar wat ik kreeg met totem was dat hij dus niet meer deed met normale asp files dus streaming files zoals nederland.fm . Dit kreeg ik eerder door dat ik de firefox addon mediaplayer connectivity had geinstalleerd, maar na verwijdering deed hij het niet meer. maar dus opgelost met Mozilla-mplayer plugin.

Me enige vraag nog is werken de trailer van http://www.apple.com/trailers/ bij jou johan? Ik wist wel dat apple wat gewijzigd had waardoor ze niet meer werkten maar de oplossingen die ze hadden werkten echter niet voor mij. Maar nu krijg ik met de mozilla-mplayer plugin dat firefox bij pogin tot afspelen van een trailer crasht.

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
« Reactie #4 Gepost op: 2009/09/11, 17:11:03 »
Al die trailers doen helemaal niks hier :(
Niet in Totem, niet in VLC, niet in SMplayer...

Downloaden lukt ook niet, ze zijn maar een paar KB groot.

Zelfs rechtsklikken en opslaan als werkt niet. De "DownThemAll" add-on kan ze ook niet downloaden.

Het zou dus ook een probleem van de Apple site kunnen zijn...

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
« Reactie #5 Gepost op: 2009/09/11, 17:15:09 »
De streams op nederland.fm doen het trouwens perfect, met de totem player.

« Reactie #6 Gepost op: 2009/09/11, 17:19:51 »
Werkt prima hier met de ingebouwde plug-ins. Juist dingen als mediaplayer connectivity en VLC-plug-ins verzieken voor mij altijd de boel. Ze integreren niet goed, zijn gebruiksonvriendelijk of werken gewoon niet.

De site van Apple doet moeilijk, zoals altijd :P

« Reactie #7 Gepost op: 2009/09/11, 17:31:37 »
Werkt prima hier met de ingebouwde plug-ins. Juist dingen als mediaplayer connectivity en VLC-plug-ins verzieken voor mij altijd de boel. Ze integreren niet goed, zijn gebruiksonvriendelijk of werken gewoon niet.

De site van Apple doet moeilijk, zoals altijd :P

Vast dat ze zagen dat er behoorlijk wat mensen waren die geen windows of mac gebruikten dus proberen zo alles te veranderen om over te gaan op windows of mac XD.
Wat dan moeilijker wordt om een Pc, mac, linux reclame te maken en ook in veel opzichtes beter te zijn XD.

Offline Tom

• Lid
« Reactie #8 Gepost op: 2009/09/11, 19:09:39 »
Mediaplayerconnectivity is zins Jaunty out.
Totem is zeer goed en VLC heb ik doorgespoelt moet die niet meer.
Maar ja is persoonlijke keus nietwaar. :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

« Reactie #9 Gepost op: 2009/09/11, 19:12:21 »
persoonlijke keus maar die keus wordt toch wel beinvloed met de aantal problemen die je vaak krijgt.

Offline n00buntu

• Lid
« Reactie #10 Gepost op: 2009/09/12, 09:12:21 »
Me enige vraag nog is werken de trailer van http://www.apple.com/trailers/ bij jou johan? Ik wist wel dat apple wat gewijzigd had waardoor ze niet meer werkten maar de oplossingen die ze hadden werkten echter niet voor mij. Maar nu krijg ik met de mozilla-mplayer plugin dat firefox bij pogin tot afspelen van een trailer crasht.
Voor het crashen van de totem-player&Firefox heb ik geen verklaring of oplossing.

Ik krijg op de Apple-trailer site alleen maar een waarschuwing over een text-html plugin die nodig zou zijn, wat natuurlijk sowieso niet werkt voor een *.mov filmpje. Dus ik kan verder geen filmpjes bekijken op die site. Maar, de speler of Firefox crashed verder niet.

Voor de apple-trailer site heb ik wel een advies; gewoon mijden als de pest. Apple is daar gewoon de niet-mac gebruikers aan het pesten (zoals Microsoft dat ook weleens doet voor niet-MS gebruikers). Andere sites die *.mov's serveren doen het hier namelijk wel gewoon met de totem-speler.

Crashed Firefox ook met deze pagina: http://homepage.mac.com/eportfolios/iMovieTheater24.html? (Staat een *.mov filmpje op die gewoon af zou moeten spelen.)

Als je een trailer wil zien van een bepaalde film, zou ik adviseren gewoon YouTube te gebruiken.

« Reactie #11 Gepost op: 2009/09/12, 10:54:37 »
Voor het crashen van de totem-player&Firefox heb ik geen verklaring of oplossing.

Ik krijg op de Apple-trailer site alleen maar een waarschuwing over een text-html plugin die nodig zou zijn, wat natuurlijk sowieso niet werkt voor een *.mov filmpje. Dus ik kan verder geen filmpjes bekijken op die site. Maar, de speler of Firefox crashed verder niet.

Voor de apple-trailer site heb ik wel een advies; gewoon mijden als de pest. Apple is daar gewoon de niet-mac gebruikers aan het pesten (zoals Microsoft dat ook weleens doet voor niet-MS gebruikers). Andere sites die *.mov's serveren doen het hier namelijk wel gewoon met de totem-speler.

Crashed Firefox ook met deze pagina: http://homepage.mac.com/eportfolios/iMovieTheater24.html? (Staat een *.mov filmpje op die gewoon af zou moeten spelen.)

Als je een trailer wil zien van een bepaalde film, zou ik adviseren gewoon YouTube te gebruiken.

Daar crasht hij niet.. het is dus echt Apple trailer pagina zelf. Echt jammer want ik gebruik die trailer site van apple al meer dan 4 jaar. Om zo achter te komen welke films echt goed zijn waardoor ik ze later van af halen van newsgroepen. Op apple site hebben ze goede kwaliteit trailers en hapert ten ministe niet. Maar niks aan te doen zet deze topic op opgelost.