Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Installeren Dragon naturally speaking in wine  (gelezen 1545 keer)

Installeren Dragon naturally speaking in wine
« Gepost op: 2009/09/05, 19:09:10 »
Ik ben bezig met DNS te installeren op edubuntu, dat is voor een deel gelukt (denk ik)? Als ik nu naar het menu wine-programma's ga, dan naar het programma geeft hij aan 'installatielog zoeken'. Wat moet ik dan doen?
Cha-no-yu If man has no tea in him, he is incapable of understanding truth and beauty.  ~Japanese Proverb

Offline Ivan1986

• Lid
Re: Installeren Dragon naturally speaking in wine
« Reactie #1 Gepost op: 2009/09/05, 22:38:03 »
Heb je ergens gevonden dat dit werkt? Want als ik op Wine apdb ga kijken dan staat er overal bij dat enkel de insaller werkt en daarna niet veel meer... Het is ook logisch want het zit helemaal ingebakken in windows... net iets dieper dan je denkt... Wine is juist een laagje over linux zetten en daarin werken. Dus het zoue me verbazen dat dit werkt met linux programmas. Misschien wel met programmes die je via wine instaleerd...

Misschien iemand een ander idee of mss zei ik iets fout zeg gerust

Re: Installeren Dragon naturally speaking in wine
« Reactie #3 Gepost op: 2009/09/06, 14:50:48 »
Yup, dat had ik al gezien. Ik heb 10 preferred, hij is geïnstalleerd en het zou dus mogelijk moeten zijn het te laten werken. Maar het werkt niet echt tot nu toe, ik kan het programma niet openen.
Cha-no-yu If man has no tea in him, he is incapable of understanding truth and beauty.  ~Japanese Proverb