Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [opgelost]pidgin bluh  (gelezen 711 keer)

Offline maxpower

• Lid
[opgelost]pidgin bluh
« Gepost op: 2009/08/18, 19:22:59 »
Hallo mensen,

Pidgin doet schijnbaar iets niet helemaal goed met syncen met de server.. Ik krijg telkens een melding van je hebt die en die contact toegevoegd aan je lokale lijst maar niet aan de server lijst.. Ook heb ik wel eens dat als ik dan oke druk dat de serverlijst die contact neit accepteerd.. En inderdaad soms komen die contacten gewoon in windows er dan ook niet bij te staan.. HOe los ik dit op?

Groetjes,

Mark.
« Laatst bewerkt op: 2009/08/18, 21:02:45 door maxpower »

Re: pidgin bluh
« Reactie #1 Gepost op: 2009/08/18, 19:46:08 »
Ik gebruik Pidgin onder Ubuntu en MSN messenger onder windows XP. Geen problemen. Wellicht moet je je MSN account in Pidgin even verwijderen en opnieuw aanmaken. Succes.

Offline maxpower

• Lid
Re: pidgin bluh
« Reactie #2 Gepost op: 2009/08/18, 21:02:09 »
Nee hielp niet.. maar heb het wel opgelost:

die nieuwe msn messenger met online en offline contacten maakt toch gebruik van groepen.. daar gaat het op 1 of andere manier mis.. De oplossing is dus gewoon je niet gecategoriesseerde vrienden in een categorie slepen.. en tada :) alles gaat goed vanaf dan.