Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Rhytmbox blijft maar vragen om missende plugins  (gelezen 1860 keer)

Offline hang-oor

• Lid
Rhytmbox blijft maar vragen om missende plugins
« Gepost op: 2009/08/07, 09:22:25 »

Bij het opstarten van Rhythmbox krijg ik altijd de melding of ik naar geschikte plugins wil zoeken. Maar dat wil ik niet (worden niet gevonden). Nu wil ik niet elke keer weer deze vraag krijgen. Hoe kan ik dat voorkomen?

Offline Tom

• Lid
Re: Rhytmbox blijft maar vragen om missende plugins
« Reactie #1 Gepost op: 2009/08/07, 09:32:21 »
Als U dit volgt zal hij niets meer vragen.
http://wiki.ubuntu-nl.org/Multimedia
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline hang-oor

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/08/07, 10:16:24 »

Bovenstaande heb ik reeds gevolgd. Het gaat mis omdat er niet alleen muziekbestanden staan in mijn muziekcollectie maar ook .mov bestanden die rhytmbox niet kan afspelen.

Offline lizardman

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/08/07, 10:32:33 »
Dan heb je eigenlijk zelf het antwoord al gegeven....
"Het is een teken van een ontwikkelde geest om met een gedachte te kunnen spelen zonder die te accepteren."

Aristoteles Grieks filosoof (384 v.C. - 322 v.C.)

van_zwier

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 2009/08/07, 11:00:56 »
Dan is wellicht het programma banshee een oplossing voor je, dat kan het zelfde als rhytmbox + video bestanden.
Persoonlijk vind ik het fijner werken als rhytmbox

Offline Tom

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2009/08/07, 11:59:50 »
Totem(gstreamer) ook dacht ik. :)
Anders de muziek laten waar ze staan.
En de MOV bestanden zet U in Totem(gstreamer).
Moet U ook nooit zoeken. =D
« Laatst bewerkt op: 2009/08/07, 12:01:34 door Wanda Rooze »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

van_zwier

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 2009/08/07, 12:20:05 »
klopt Wanda, maar banshee kan beide in 1 keer, je opent banshee en speelt af waar je zin in hebt.
Niks zoeken naar mappen, alles staat in de door jou aan gewezen map.

Bestanden importeer je eenvoudig, je hebt dus een map met al je video en muziek bij elkaar, open je banshee heb je dit mooi overzichtelijk getoond, banshee maakt dan een scheiding, video en muziek.

Een film zoeken in je bestanden is dan zo eenvoudig als in het filter de naam in te tikken die je zoekt en klaar gevonden. Ik ben er zeer tevreden over.

Offline Tom

• Lid
« Reactie #7 Gepost op: 2009/08/07, 13:46:15 »
Canonical levert kritieke updates tot etc

Weet ik , maar ik gebruik zoveel mogelijk die programma´s waar bovenstaande bijstaat.
Alleen als het niet anders gaat ....ja dan. :)

van_zwier

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 2009/08/07, 14:34:22 »
Tja, daar ben je vrij in natuurlijk.
Mijn hoofddoel is altijd, dat mijn computer moet werken zoals ik het zelf handig(lees lui/gemakkelijk) en nuttig vindt.
Waar dit dan vandaan komt is dan een 2e belangrijkheid. Uiteindelijk is canonical niet de enige die updates maakt.

Het moet natuurlijk wel allemaal goed functioneren.

Offline hang-oor

• Lid
« Reactie #9 Gepost op: 2009/08/07, 15:59:50 »

Misschien was mijn vraag onduidelijk. Het enige wat ik wil is dat rhytmbox niet blijft vragen om ontbrekende plugins (dat deze ontbreken weet ik wel, en dat ik het in een ander prog. kan afspelen ook).

Offline Tom

• Lid
« Reactie #10 Gepost op: 2009/08/07, 16:13:19 »
Gewoon die MOV bestanden ergens anders plaatsen , en dan kijken of hij nog om plugins zeurt.

« Reactie #11 Gepost op: 2009/08/07, 16:22:54 »
Gewoon die MOV bestanden ergens anders plaatsen , en dan kijken of hij nog om plugins zeurt.

Nuja waarschijnlijk niet, ik heb hetzelfde, ik heb enkele .exe's van mijn windows verleden in mijn downloads map staan, die probeert hij telkens te openen zonder succes.

Waarschijnlijk wil de TS een functie als: "Deze melding niet meer weergeven" die je kan aanvinken. :)

Offline Tom

• Lid
« Reactie #12 Gepost op: 2009/08/07, 16:29:08 »
Dat kan wel zijn maar die bestaat niet simpel.
Het is een muziek player. :)

van_zwier

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 2009/08/07, 16:47:14 »
vandaar mijn voorstel, kijk eens naar banshee, heeft een vergelijkbare werkwijze, meer mogelijkheden, en gaat beter overweg met het plugin beleid.

Offline Tom

• Lid
« Reactie #14 Gepost op: 2009/08/07, 17:42:57 »
vandaar mijn voorstel, kijk eens naar banshee, heeft een vergelijkbare werkwijze, meer mogelijkheden, en gaat beter overweg met het plugin beleid.

+1 :)