Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Amule updaten  (gelezen 664 keer)

Offline berend1

• Lid
Amule updaten
« Gepost op: 2009/07/29, 09:06:45 »
Goede morgen allemaal.

Vanaf vorig jaar april heb ik gewerkt met Ubuntu 8.04 LTS, en ik had eigenlijk geen klachten, alleen sinds een paar dagen een zéér slechte internetverbinding (draadloos). Het probleem heb ik niet kunnen achterhalen, dus ik dacht; Ubuntu opnieuw installeren, maar 8.04 had ik uitgeleend, 9.04 had ik wel thuis. De installatie verliep vlekkeloos, óók het draadloze internet. Amule heb ik via Synaptic geïnstalleerd, ik geloof versie 2.24, en ik krijg dan gelijk de melding dat ik een verouderde versie gebruik, ik moet updaten naar 2.25. Ik heb nadien Ubuntu 9.04 alle updates laten binnenhalen, maar de nieuwe versie van Amule zit er niet bij.

Weet iemand hoe ik Amule wel kan updaten??

De groeten van Berend  :D

Offline vanadium

• Lid
Re: Amule updaten
« Reactie #1 Gepost op: 2009/07/29, 09:12:14 »
Je blijft best bij de synaptic versie: veiligst en gemakkelijkst. Stel amule zo in, dat hij niet controleert voor updates. Als er één komt via synaptic, krijg je die toch automatisch binnen.