Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [ Opgelost] firefox spelling  (gelezen 760 keer)

van_zwier

• Gast
[ Opgelost] firefox spelling
« Gepost op: 2009/07/27, 10:45:12 »
Goedemorgen,

Heb een vervelend klein probleempje met firefox.
Sinds ik aan het stoeien ben geweest om firefox 3.5 werkend te krijgen werkt mijn spelling niet meer zoals het was.
Ik krijg nog steeds de rode lijn onder het woord dat fout is gespeld, maar bij rechtsklikken niet meer een voorstel wat het wel zou moeten zijn.

Waar kan je dit instellen? Of heb ik een onderdeel niet volledig geïnstalleerd?
« Laatst bewerkt op: 2009/09/03, 08:31:52 door van_zwier »

Offline joop905

• Lid
Re: firefox spelling
« Reactie #1 Gepost op: 2009/07/27, 10:49:57 »
kijk eens onder:Systeem-->Beheer-->Taalondersteuning
staat NL wel aangevinkt (donkerblauw)

GrJ
« Laatst bewerkt op: 2009/07/27, 10:53:05 door joop905 »

van_zwier

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2009/07/27, 14:10:30 »
@joop905:
Taalondersteuning inderdaad aangevinkt.

@femke98:
Inderdaad, want op mijn PC werkt het nog steeds goed.

Probleem is op mijn laptop, heb de indruk dat ik het waarschijnlijk zelf heb gedaan, weet alleen niet hoe.
Het hele stukje van de spelling mist, dus ook het deel als je een woord wil toevoegen aan het woordenboek.

Zit een beetje op een dood punt, firefox volledig verwijderen (incl. de .mozilla verborgen map) heeft me ook niet geholpen. Kan ik nog dieper instellingen verwijderen?

van_zwier

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2009/09/03, 08:30:45 »
gisteren door toeval het probleem opgelost, bleek aan de extentie foxtab te liggen, met de nieuwe release werd mijn probleem ook als opgelost vermeld, na een kleine test. Inderdaad het werkt weer zoals het hoort  =D