Als ik dubbelklik op het luidspreker icoontje, dan mute die alle geluiden. Inclusief die van die headphones
Echter heb ik de Volume Control wel weten te vinden.
Hieronder zal ik even alle tabs en opties neerzetten:
- Playback
* Master
* PCM
* Line In Boost
* Mic Boost
* Beep
* Internal Mic Boost
- Recording
* Capture
- Options
* Input Source
- Sound Theme
* Sound Theme
Echter vind ik daar nergens een tab "Schakelaars" tussen. Maar: Ik heb een niet volledig nerderlands vertaalde Ubuntu Jaunty hierop draaien, Grote stukken zijn dus engels. Helaas kan ik ook nergen een tab "Switches" terug vinden. Kijk ik misschien op de verkeerde plek?
Over die hardware fout. Dat verwacht ik niet. Het is namelijk zo dat Vista deze problemen niet vertoont. Verder had ik hierop ook een tijdje ubuntu 8.4 en 8.10 staan. En deze vertoonden geen van alle dit probleem.
Ik heb al mijn updates laten lopen, direct na de installatie. Dus een outdated driver verwacht ik persoonlijk ook niet.
Ik denk dat ik inderdaad die tab "Schakelaars" moet hebben. daar heb ik al veel over gelezen tijdens mijn zoekactie naar mogelijke oplossingen. Helaas heb ik ze nog niet weten te vinden.
Is deze optie misschien ook in te stellen via de terminal? Of is deze optie verdwenen in Jaunty? (lijkt mij sterk, maar je weet maar nooit)
Al bedankt voor de snelle replies...
Met vriendelijke groeten
Anton Willemse