Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Applicatie draaien in meerdere workspaces?  (gelezen 1179 keer)

ToVeR

• Gast
Applicatie draaien in meerdere workspaces?
« Gepost op: 2006/10/24, 08:11:34 »
Kan ik een toepassing, bijvoorbeeld OpenOffice.org, draaien in twee workspaces?

Voorbeeld: OOo Calc met spreadsheets in de eerste - OOo Base met een databank in de tweede.

Volgens mij heb ik tot nu toe altijd gehad dat als ik een toepassing opnieuw nodig had/opende (bijv. OOo Writer doc en Calc doc openen vanuit verschillende workspaces) ik terugging naar de eerste workspace waar ik de toepassing al had in draaien?

Kan het in meerdere?

budster

• Gast
« Reactie #1 Gepost op: 2006/10/24, 10:24:12 »
Ik begrijp uit je verhaal niet helemaal wat je wilt, als je iets wilt openen in een andere workspace dan kan je een andere selecteren, applicatie starten (even wachten tot het gestart is. En dan draait het daar. Je kan ook even rechts klikken op balk van applicatie en daarmee krijg je ook nog wat workspace gerelateerde opties.

Offline Tukcedo

• Lid
    • http://www.tukcedo.nl
« Reactie #2 Gepost op: 2006/10/24, 10:52:47 »
Sommige applicaties houden er een eigen concept van vensters op na. In welke workspace je zo'n applicatie dan ook start, je opent er alleen een ander applicatie-venster mee in deze applicatie die in een andere workspace al actief was. Volgens mij is OpenOffice er dus zo eentje.
Tukcedo Services - Unix en Linux Consultants
http://www.tukcedo.nl

ToVeR

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2006/10/25, 07:52:45 »
Citaat
Sommige applicaties houden er een eigen concept van vensters op na. In welke workspace je zo'n applicatie dan ook start, je opent er alleen een ander applicatie-venster mee in deze applicatie die in een andere workspace al actief was. Volgens mij is OpenOffice er dus zo eentje.
Dat is het dus.
Spijtig, maar er valt wel mee te leven.