Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost] GPASS: Uitvoeren werkt niet.  (gelezen 682 keer)

Gwimmie

• Gast
[Opgelost] GPASS: Uitvoeren werkt niet.
« Gepost op: 2009/07/25, 12:08:22 »
Hoi allemaal,

Vorige week ben ik overgestapt van XP naar ubuntu 9.04. Tot nu toe zeer tevreden.
Mijn dank voor iedereen die hier post want ik heb menig probleem kunnen oplossen door enkele van jullie posts/handleidingen.

Toch heb ik een vraag over, welke gaat over Gpass. De functie uitvoeren werkt bij mij niet.
Als ik deze aanklik (na een gewenste password te selecteren) krijg ik de melding:
Failed executing `': De tekst was leeg (of bevatte slechts lege ruimte)

Nu heb ik al onder bewerken -> voorkeuren gekeken onder launchers, maar als ik daar iets invul wordt het niet opgeslagen. (Ik weet überhaupt niet of ik daar iets moet invullen.)

Enige ideeën zijn welkom
« Laatst bewerkt op: 2009/07/29, 11:43:53 door Gwimmie »

Gwimmie

• Gast
Re: GPASS: Uitvoeren werkt niet.
« Reactie #1 Gepost op: 2009/07/29, 11:43:32 »
Volgens verscheidene engelstalige forums moest een regel worden toegevoegd: "gnome-open @hostname@"

Dit heb ik echter niet getest omdat GPass niet de mogelijk heeft om je passwords in files te beheren. Dit maakt overzetten of beheer op meerdere pc's lastig, dus heb ik besloten heb om over te gaan naar Revelation. Deze kan wel verschillende pasword files beheren.