Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Opnieuw evolution e-mail installeren  (gelezen 1888 keer)

new71

• Gast
Opnieuw evolution e-mail installeren
« Gepost op: 2009/07/23, 07:57:36 »
Heb Ubuntu 9.04 geinstalleerd,alle programma's werken perfect,enkel bij het installeren van Evolution e-mail heb ik waarschijnlijk verkeerde informatie ingevoerd waardoor deze niet goed werkt.Hoe kom ik nu weer in het programma om Evolution e-mail opnieuw te installeren?

Offline ivo

• Lid
Re: Opnieuw evolution e-mail installeren
« Reactie #1 Gepost op: 2009/07/23, 08:59:40 »
Heb Ubuntu 9.04 geinstalleerd,alle programma's werken perfect,enkel bij het installeren van Evolution e-mail heb ik waarschijnlijk verkeerde informatie ingevoerd waardoor deze niet goed werkt.Hoe kom ik nu weer in het programma om Evolution e-mail opnieuw te installeren?

Via Synaptic Package manager kun je software verwijderen c.q. installeren.
Maar waarschijnlijk kun je volstaan met Evolution te starten en onder account beheer je instellingen aan te passen.
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

new71

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2009/07/23, 14:53:42 »
Hallo Ivo,allereerst dank voor je reactie,mijn vraag zal ongetwijfeld knullig overkomen maar, hoe kom ik bij evolution in mijn account?Als ik mijn mailprogram opent  kom ik in de uitvoerende bladen van inkomende,uitgaande,nieuwe berichten etc,etc. 

Offline bartje_p

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/07/23, 16:48:14 »
zit op dit moment niet achter ubuntu pc, maar in menubalk vindt je ergens opties (of bewerken, of voorkeuren) en van daaruit naar accounts. Hier kun je je ingevoerde account settings wijzigen.

Offline ivo

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2009/07/23, 22:22:38 »
Hallo Ivo,allereerst dank voor je reactie,mijn vraag zal ongetwijfeld knullig overkomen maar, hoe kom ik bij evolution in mijn account?Als ik mijn mailprogram opent  kom ik in de uitvoerende bladen van inkomende,uitgaande,nieuwe berichten etc,etc. 

Zoals bartje_p al zegt. Wat dat betreft is de look & feel van de meeste grafische programma's niet anders dan onder dat menu programma van MS. Knoppen bovenaan met daaronder allerlei keuzemogelijkheden.

There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

new71

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 2009/07/24, 15:58:36 »
Dank aan ivo en bartje_p,inderdaad klik op de menubalk op bewerken ,dan klik op voorkeuren ,en zie je kan je e-mail account bewerken!