Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] Kopete en cam  (gelezen 751 keer)

Offline Stijnen

  • Lid
[OPGELOST] Kopete en cam
« Gepost op: 2009/07/13, 20:19:30 »
Ik gebruik hier Kopete 0.70.4, en zover ik weet moet ik hiermee toch cam kunnen ontvangen? Maar op het moment dat iemand mij cam uitnodiging doet, ontvang ik niks en gebeurt er ook niks. Volgens mij gebruikt de ander Live Messenger 2009 (?).

Ligt dit aan Kopete, aan de versie van MSN, of iets anders?
« Laatst bewerkt op: 2009/07/13, 21:55:29 door Stijnen »
superstition, dogma, faith, spirituality, astrology? Thank god there is science!

Re: Kopete en cam
« Reactie #1 Gepost op: 2009/07/13, 20:36:07 »
De ondersteuning is nog experimenteel, dus het kan soms wel en soms niet werken ;)

Offline Stijnen

  • Lid
Re: Kopete en cam
« Reactie #2 Gepost op: 2009/07/13, 20:43:07 »
De ondersteuning is nog experimenteel, dus het kan soms wel en soms niet werken ;)

hmmm, het werkt hier dus nooit. Zojuist wat mensen ermee lastig gevallen en hun gedwongen met mij te cammen  =D
Maar het mocht niet baten.  :|
superstition, dogma, faith, spirituality, astrology? Thank god there is science!

Re: Kopete en cam
« Reactie #3 Gepost op: 2009/07/13, 20:44:30 »
Dat komt nog wel hoor, ze werken er wel aan dus ooit op een dag... =D
KMess komt trouwens in versie 2.1 (de versie na de zsm te releasen 2.0) met webcam- en audio-ondersteuning :)

Offline Stijnen

  • Lid
Re: Kopete en cam
« Reactie #4 Gepost op: 2009/07/13, 21:55:09 »
Dat komt nog wel hoor, ze werken er wel aan dus ooit op een dag... =D
KMess komt trouwens in versie 2.1 (de versie na de zsm te releasen 2.0) met webcam- en audio-ondersteuning :)

Ok bedankt voor de info, ik zal helaas moeten wachten. Tot die tijd doe ik het wel met Amsn, waar webcam het wel doet, en tegelijkertijd enorm afschuwelijk eruit ziet  =D

Ik zet dit topic op opgelost, thnx!
superstition, dogma, faith, spirituality, astrology? Thank god there is science!