Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Wie weet dit???*****Achtergrond geluidjes, hoe kan ik daar vanaf komen??  (gelezen 725 keer)

Offline Ron8

• Lid
Als ik via Rythmbox naar muziek luister, dan hoor ik  bij stille passages achtergrond geluidjes.Het zijn geluidjes die door de electronica van de computer worden geproduceerd. Alsof ik met niet afgeschermde kabels werk, zo iets. Heeft iemand dat probleem ook gehad??
« Laatst bewerkt op: 2009/07/14, 21:33:20 door Ron8 »

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
Re: Achtergrond geluidjes, hoe kan ik daar vanaf komen??
« Reactie #1 Gepost op: 2009/07/13, 09:49:59 »
Heb je die geluidjes ook als Rhythmbox op pauze staat of zelfs helemaal niet niet aan staat?

Offline Ron8

• Lid
Re: Achtergrond geluidjes, hoe kan ik daar vanaf komen??
« Reactie #2 Gepost op: 2009/07/13, 10:08:45 »
Heb je die geluidjes ook als Rhythmbox op pauze staat of zelfs helemaal niet niet aan staat?

ook als deze uit staat, dan hoor ik door de boxen lage frequenties, prutteltjes als het ware, , die wijzigen van frequentie  als ik met de muis beweeg,