Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (opgelost) Afsluiten open office writer door onbekende fout  (gelezen 1967 keer)

KwastjeModus

• Gast
(opgelost) Afsluiten open office writer door onbekende fout
« Gepost op: 2009/07/09, 10:00:43 »
Beste mensen,

De laatste tijd gebeurt het me regelmatig dat open office writer ineens afsluit. Soms verdwijnt het programma ineens terwijl ik ermee aan het werk ben (dat is lastig, want dan ben ik werk kwijt, je kunt niet om de 30 seconden CTRL-S doen), soms ook krijg ik een melding dat Open office writer afgesloten is door een onbekende fout.

Mijn vraag is: Hebben meer mensen dat. Ik bedoel, is het een bekende fout van Open Office 3.0? Of moet ik de oorzaak eerder zoeken in mijn computer (bad sectors of iets dergelijks) of de installatie van Jaunty?

Naar aanleiding van de tip dat ik Compiz zou moeten uitzetten het volgende: Compiz is uitgeschakeld en ik heb sindsdien geen onverwachte stops meer gehad van oowriter. Dank
« Laatst bewerkt op: 2009/07/12, 11:34:07 door KwastjeModus »

Offline Joshua822

• Lid
Re: Afsluiten open office writer door onbekende fout
« Reactie #1 Gepost op: 2009/07/09, 11:05:57 »
Hoi,

start OpenOffice writer eens op in de terminal :

oowriter
Werk er dan mee en kijk naar de laatste foutmelding als het programma de brui er aan geeft.

KwastjeModus

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2009/07/09, 11:28:50 »
Hoi,

start OpenOffice writer eens op in de terminal :

oowriter
Werk er dan mee en kijk naar de laatste foutmelding als het programma de brui er aan geeft.

Ik zal dat steeds zo doen. (In de terminal oowriter starten) Ik weet niet wanneer ik een melding kan laten zien, want het is erg onregelmatig, soms is het dagen niet, en soms is het een paar keer op een dag, maar zo gauw ik een melding heb zal ik deze posten. Dank voor de suggestie.

Offline Joshua822

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/07/09, 23:23:06 »
Nog één suggestie : schakel Compiz uit. Compiz gooit vaak roet in het eten.

Ga dus naar Systeem > Voorkeuren > Uiterlijk. Dan ga je naar het tabblad Effecten en klik je in het rondje bij geen.

KwastjeModus

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 2009/07/10, 08:11:53 »
Nog één suggestie : schakel Compiz uit. Compiz gooit vaak roet in het eten.

Ga dus naar Systeem > Voorkeuren > Uiterlijk. Dan ga je naar het tabblad Effecten en klik je in het rondje bij geen.
Ik heb de visuele effecten uitgeschakeld. Ik hou je op de hoogte. Dank weer

Offline Dave

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2009/07/10, 09:02:21 »
compiz en apart gedownloade software zijn de grootste boosdoeners.