oke, bedankt ik zou in de GTK gaan rondneuzen

.
misschien leg ik alles een beetje wazig uit maar ik zal mijn doel van het programma proberen uit te leggen zodat jullie ook beter kunnen zien wat ik wil bereiken.
iets waar ik me altijd aan dood erger is het feit dat je een hele hoop files (zeg 10 GB of dergelijke) kopieert/knipt van locatie A naar B. en dat je denk Sh*t dit duurt lang en ik heb nog maar 5 min. en dat je dan heel je kopieer sessie moet afkappen. wat ik wil bereiken is: als je een hele hoop bestanden kopieert, je als het ware een venstertje kan opvragen met alle bestanden die je kopieert/knipt en hun status 10% van de X MB. en dat je dan, voordat een bestand aan de beurt is om gekopieerd te worden, kunt zeggen nee bestand 6 is me veel te groot laat deze maar hangen. dan verwijder je dus je bestanden uit de huidige kopieer sessie.
dat is wat ik wil bereiken.
het leek me een idee dat wanneer je een kopieer/knip/plak sessie uitvoert dat er dus een icoontje verschijnt in de werkbalk. als je hierop klikt krijg je dit overzicht van alle bestanden en kun je aanpassingen maken.