Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Firefox Crasht tijdens bezoeken van niet-bestaande website  (gelezen 1240 keer)

Offline Relstnl

• Lid
Firefox Crasht tijdens bezoeken van niet-bestaande website
« Gepost op: 2009/06/30, 20:46:57 »
Ik heb dit probleem sinds 9.04, en mint7. Als ik in Firefox op een link klik waarvan het adres normaal een foutpagina zou geven, dan crasht mijn hele firefox. Ook als ik bijvoorbeeld lalalalaal1423.com intyp in de adress bar crasht de hele browser. Dit doet zich voor in 3.0, 3.0B4, RC1, swiftweasel 3.0 en 3.5. In seamonkey doet het het niet, en in Netsurf, Chronium, Dillo, Epiphany en Midori ook allemaal niet. Kan het komen door mijn T-Mobile Internet Stick i.c.m. nm-applet of wvdial? FF crasht met beide. Ik kan niet testen hoe het zit met een vaste verbinding omdat ik die niet heb, op de plek waar mijn PC staat. Zelfs na een reinstall van Mint7 doet het probleem zich nog voor. Ik heb de laatste updates. Als ik firefox vanaf de console start, en hij loopt vast, dan krijg ik geen errors, helemaal niks, totdat ik CTRL+C of killall firefox doe.

Re: Firefox Crasht tijdens bezoeken van niet-bestaande website
« Reactie #1 Gepost op: 2009/06/30, 20:48:38 »
Bij mij crasht Firefox 3.1 niet bij jou voorbeeldadres (heb speciaal hiervoor FF even geopend).

Offline Relstnl

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/06/30, 20:50:56 »
Bij mij crasht Firefox 3.1 niet bij jou voorbeeldadres (heb speciaal hiervoor FF even geopend).

Het probleem zit er vreemd genoeg ook pas vanaf 9.04, en met UNR 9.04 op mijn netbook heb ik nergens last van, alleen op de desktop.

« Reactie #3 Gepost op: 2009/06/30, 20:55:25 »
Ik gebruik ook 9.04. Ow trouwens, dat Firefox 3.1 klopt niet, het was 3.0 =D

Offline Relstnl

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2009/07/18, 08:08:53 »
Probleem eindelijk opgelost, ik heb de DNS servers van T-Mobile vervangen door de OpenDNS server (208.67.222.222) en als ik nu naar een niet bestaande website ga krijg ik die verschrikkelijke opendns pagina. maargoed, Firefox crasht in ieder geval niet meer.