Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Probleem: Geluid met Flash  (gelezen 811 keer)

5i5

• Gast
Probleem: Geluid met Flash
« Gepost op: 2009/06/21, 11:39:39 »
Het probleem:

Adobe Flash Player 10
Kubuntu 9.04
Als ik Flash filmpjes afspeel (YouTube e.d.) krijg ik geen normaal geluid, ik krijg alleen een beetje zacht gekraak. Ik krijg wel gewoon beeld te zien. Het probleem heb ik in Koqueror en in Firefox.

Ik heb al geprobeerd Flash Player opnieuw te installeren, maar dat heeft niet geholpen. Het geluid werkt wel goed als ik gewoon .MP3-bestanden afspeel.

Offline Drummies

• Lid
Re: Probleem: Geluid met Flash
« Reactie #1 Gepost op: 2009/06/21, 11:44:43 »
gebruik zelf geen kubuntu maar de handels wijze is hetzelfde =D kubuntu pakketbeheer opstarten,en pakket kubuntu-restricted-extras markeren voor installatie

http://wiki.ubuntu-nl.org/MultimediaOndersteuningJaunty
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

5i5

• Gast
Re: Probleem: Geluid met Flash
« Reactie #2 Gepost op: 2009/06/21, 14:10:51 »
Het lukt niet  :'( als ik het probeer te installeren staat er 'finished', maar het is niet geïnstalleerd.

Ik heb geprobeerd alle 'dependencies' apart te installeren. Maar bij twee mislukt dat: sun-java6-jre - 6-13-1 (all), sun-java6-bin - 6-13-1 (i386). (Deze zijn afhankelijk van elkaar.) Hier is de error die ik kreeg:

Citaat
/var/cache/apt/archives/sun-java6-jre_6-13-1_all.deb
Preconfiguring packages ...
(Reading database ... 98903 files and directories currently installed.)
Unpacking sun-java6-jre (from .../sun-java6-jre_6-13-1_all.deb) ...

sun-dlj-v1-1 license could not be presented
try 'dpkg-reconfigure debconf' to select a frontend other than noninteractive