Bij iedereen werkt een mp3 afspelen, bij je eigen wijzigingen werkt het niet meer.
Denk je dat ze wat gaan wijzigen zodat jij beter kan werken op je eigen manier.
Manier van sudo gksudo zal denk ik toch zo blijven.
Indien je ubuntu wilt gebruiken kun je het beste gaan werken zoals het bedoelt is.(of beter uitzoeken waarom het niet werkt).
Anders zou je misschien debian kunnen proberen, dan heb je misschien wat je wilt.
1: Ik geloof niet dat iedereen met een powerversie van ubuntu zit he
2: Waarom het niet werkt uitzoeken is de bestaansrede van deze discussie.
3: De reden is door totem gemeld, de nodige plugin is niet geinstalleerd.
Waarom?, geen idee.
Hij hoort geinstalleerd te zijn bij een basissysteem.
Waaruit maak jij op dat ik niet werk zoals het bedoeld is en hoe word ik verondersteld te werken dan??
Clean install via de normale weg kan niet.
De splashscreen van de livecd is sinds 7.10 veranderd en kan door het scherm van de oude G3 niet worden weergegeven.
de optie live-nosplash is de enige en noodzakelijke alternatief om ubuntu nog geinstalleerd te krijgen op deze oude imac.
Inloggen als root mogelijk ja of neen word tijdens de normale setup gevraagd in powerpc met de livecd en splashscreen uitgeschakeld.
Welke wijzigingen zie jij dan jan??
De 1e x koos ik neen, maar ik kon dan niet als root inloggen.
Rythmbox gaf als commentaar dat ik niet over de machtigingen beschikte om audio af te spelen.
Nu als root kan ik nog steeds niet mijn audio afspelen.
rythmbox beweert bezig te zijn met afspelen maar de tijd blijft op 0.00 en geen geluid.
totem mist een plugin en kan deze niet vinden op het net.
Via updates komt deze plugin binnen dus inderdaad, er word aan gewerkt.
Wat afspelen van audio betreft kan ik toch maar de players openen die er voor bedoeld zijn en de audio selecteren om af te spelen?
Wat is daar anders aan dan bij jou?
Kan je dat ook zo goed uitleggen jan??
KsCd kan cd spelen, de players die gstreamer gebruiken niet.
Ik krijg van het systeem zelf de mededeling hiervan melding te maken op
www.bugzilla .......
Het zal dan wel een bug zijn zeker?