Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Filmpjes Youtube (flash?)  (gelezen 948 keer)

Siete

• Gast
Filmpjes Youtube (flash?)
« Gepost op: 2009/06/13, 16:37:43 »
Beste mensen, ik heb zonet Ubuntu 8.04 LTS geinstalleerd, maar ik krijg het maar niet voorelkaar youtubefilmjes te zien. Een groot grijs "play" teken verschijnt wel, ik hoor geluid, en soms beeld. Maar dit is dan verschrikkelijk traag. Doe ik iets fout?

Help!

Offline Joshua822

• Lid
Re: Filmpjes Youtube (flash?)
« Reactie #1 Gepost op: 2009/06/13, 17:56:50 »
Waarschijnlijk wordt er dan een oudere versie van Gnash ( een open source alternatief voor Adobe flash player, maar dat nog ver van compleet is ). Omdat Gnash geen JIT compiler bezit is het traag(er). Je kunt in Installeren/verwijderen Flash installeren met de zoekterm "flash". Ook kun je via Systeem > Beheer > Synaptic het pakket "flashplugin-nonfree" installeren. Dit tweede doet echter hetzelfde als het eerste.

« Reactie #2 Gepost op: 2009/06/13, 17:58:51 »
Welkom Siete :)

Toen je Flash aan het installeren was via de wizard in Firefox, heb je toen wel de Adobe Flash-player gekozen en niet Gnash?

Siete

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2009/06/13, 19:19:46 »
Welkom Siete :)

Toen je Flash aan het installeren was via de wizard in Firefox, heb je toen wel de Adobe Flash-player gekozen en niet Gnash?

Ja, ik heb alles gekozen, adobe flash installeren wil niet eens. Ubuntu werk voor de rest goed, maar dit is toch wel jammer......

Offline Tom

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2009/06/13, 21:01:44 »
gnash flash deinstalleren.
Ubuntu restrict extras installeren.
Dit alles gewoon via synaptic pakketbeheerder.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.