Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: geluid ?  (gelezen 663 keer)

Ciskehuit

• Gast
geluid ?
« Gepost op: 2009/06/09, 21:01:27 »
ik zit namelijk met een probleempje ,
de ubuntu geluidjes krijg ik te horen maar als ik een audio cd insteek hoor ik helemaal niets ,
ik heb met de alsamixer ook alles opgezet maar toch krijg ik niets te horen,
zoals een livestream van q-music of radio mnm bijvoorbeeld dan krijg ik ook niets te horen .

wie kan me helpen ?

Ciskehuit

• Gast
Re: geluid ?
« Reactie #1 Gepost op: 2009/06/09, 21:03:12 »
geluidskaart zit op moederbord vast en is een type ASROCK 775i65G

« Reactie #2 Gepost op: 2009/06/09, 21:06:31 »
installeer vlc mediaplayer (via de synaptec pakket manager), daarmee lukt het normaal gezien wel.

Ward
http://leerubuntu.org (ubuntu zonder moeilijke woorden)
VoidWarranties (Hackerspace) Antwerpen
Microsoft isn't evil, they just make really crappy operating systems. - Linus Torvalds

« Reactie #3 Gepost op: 2009/06/10, 00:12:40 »
Wat bedoel je met 'ik heb de alsa mixer op alles gezet'? Betekent dat dat je alleen het master volume helemaal open hebt gezet of ook alle andere slides (de cd slide lijkt me ook handig, maar misschien moeten er wel meer slides open staan).

Ciskehuit

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 2009/06/10, 21:19:01 »
heb alles open gezet bij de alsamixer ,

nu speelt hij wel muziek af nu nog enkel de link van Q-music (belgie) vinden en ik ben eruit .

Thnx iedereen