Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: sinds upgrade jaunty groot probleem met video nvidia grafische kaart  (gelezen 469 keer)

Offline spinnekoppeke

• Lid
  • Steunpunt: Nee
sinds de upgrade van dapper naar jaunty, 9.04, heb ik heel wat problemen om video-beeld te zien. Allemaal onderbroken beelden, beelden die blijven hangen, zowel web-based, via mozilla, als via mplayer. Het duurt op youtube bvb minuten vooraleer eerste beeld te zien is. Ik heb een nvidia-kaart, GeForce 7300 GT, met laatste driver 180.51. Aan mijn xorg.conf is niets gewijzigd. Iemand die hiervoor oplossing weet ?

Offline Gijsbert

• Lid
  • Steunpunt: Ja
Re: sinds upgrade jaunty groot probleem met video nvidia grafische kaart
« Reactie #1 Gepost op: 2009/05/29, 20:31:04 »
Ook alle multimedia ge√Įnstalleerd.? http://wiki.ubuntu-nl.org/MultimediaOndersteuningJaunty lijkt er nl. op dat je wat codecs mist.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.