Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Flash player werkt nog niet naar behoren  (gelezen 1180 keer)

Offline forza

• Lid
Flash player werkt nog niet naar behoren
« Gepost op: 2009/05/27, 12:43:58 »
nog een probleempje..

heb flashplayer geinstalleerd, maar als ik bvb filmpje wil afspelen blijft hij bufferen?

Re: Flash player werkt nog niet naar behoren
« Reactie #1 Gepost op: 2009/05/27, 12:56:49 »
Gebruik je Ubuntu, Kubuntu of Xubuntu? 32-bit of 64-bit? Gnash of Adobe Flash Player? En welke versie van Flash Player?

Offline testcees

• Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
« Reactie #2 Gepost op: 2009/05/27, 16:56:50 »
Deze site geeft hier met Ubuntu 64-bit en 32-bit Flash Player 10 ook lang op Buffering.
Met Gnash geeft het "buffer laden" maar het goede nieuws is na enkele minuten komt er in alle gevallen wel beeld!  :)
Klik links bovenin op Documentatie

« Reactie #3 Gepost op: 2009/05/27, 20:04:15 »
Als ik het goed zie is dit de website www.rtlnieuws.nl. Die speler deed het bij ook niet totdat ik moonlight installeerde. Deze website vraagt voor windows silverlight. Via synaptic te installeren. Ook dan heeft de speler even aanlooptijd nodig.

succes
www.thevintageknob.org, Het Online Audio-museum

Offline icehawk

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2009/05/27, 20:10:41 »
Als ik het goed zie is dit de website www.rtlnieuws.nl. Die speler deed het bij ook niet totdat ik moonlight installeerde. Deze website vraagt voor windows silverlight. Via synaptic te installeren. Ook dan heeft de speler even aanlooptijd nodig.

succes

idd, vooral de aanlooptijd. Dus niet al te snel denken van "hij doet et niet";) Uiteindelijk draait het er goed onder!

Ubuntu verbrijzelde de kop van Windows. Windows beet slechts de hiel van Ubuntu.

Offline Tom

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2009/05/27, 20:35:46 »
Deze site geeft hier met Ubuntu 64-bit en 32-bit Flash Player 10 ook lang op Buffering.
Met Gnash geeft het "buffer laden" maar het goede nieuws is na enkele minuten komt er in alle gevallen wel beeld!  :)
Ja hier start hij meteen op en speelt in goede kwaliteit af. (deredactie.be)
Op onderstaande Site ook zeer goed en vlot , wel met moonlight 1.9.2
http://www.rtlnieuws.nl/
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

« Reactie #6 Gepost op: 2009/05/27, 20:39:42 »
Werkt prima hier. Flash 10 64-bit op ArchLinux met Gran Paradiso.