hoi Firebird uit Belgie,ik heb inderdaad deze mp3speler eens aangesloten op mijn systeem.
Toen zat hij nog vol met muziek wat ik er toen nog met windows op heb gezet,dus logisch dat er dan minder geheugen vrij was.
Ik wilde er dus wat anders aan muziek opzetten en heb hem toen leeggetrokken hier onder ubuntu linux.
Daarna heb ik ook natuurlijk de prullenbak geleegd.
Toen heb ik de speler eruit gehaald en weer ingeplugd,maar nog steeds gaf hij dus aan dat ik maar 48kb i.p.v 512 mb vrij geheugen had.
Dus het probleem blijft maar bestaan.
Ik zal mijn mp3 speler ook maar eens proberen te testen bij mijn vader op de pc.
Hij gebruikt Gentoo linux dus,probeer ik het bij hem dan wel of hij het wel goed doet.
Of het met de livecd kan gaan werken van ubuntu weet ik niet,want deze is practisch hetzelfde als dat je Ubuntu echt op je pc hebt geinstalleerd.
Ik gebruik tevens alleen nog maar Linux op mijn pc dus helemaal geen windows meer.
Alles wat ik nodig hebt werkt goed,alleen ik heb nog twee probleempjes maar ik kan er mee leven.
Natuurlijk wil ik wel dat het binnenkort allemaal gaat werken.
Zo heb ik bijvoorbeeld mijn fglrx drivers niet werkend met mijn k-7 kernel de nieuwste dan,terwijl wel alles erop staat,maar dat gaat waarschijnlijk om een bug die in Edgy Eft hopelijk verholpen zal zijn.
Plus het probleem met mijn mp3 speler wat nog parten speelt.
Groeten,
Merijn