Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost] Waar kan ik java installeren?  (gelezen 6852 keer)

marloes

• Gast
Re: waar kan ik java installeren
« Reactie #25 Gepost op: 2009/05/23, 12:11:22 »
Ik heb gedaan wat Stijnen schreef  dus in firefox addons uitschakelen en wat schetst mijn verbazing ik ben nu  goed ingelogd in Yahoo en kan spelen.Heel blij en zeer bedankt voor al de hulp.
Ik leer elke dag bij !
groetjes Marloes

Offline Stijnen

• Lid
Re: waar kan ik java installeren
« Reactie #26 Gepost op: 2009/05/23, 12:15:43 »
Ik heb gedaan wat Stijnen schreef  dus in firefox addons uitschakelen en wat schetst mijn verbazing ik ben nu  goed ingelogd in Yahoo en kan spelen.Heel blij en zeer bedankt voor al de hulp.
Ik leer elke dag bij !
groetjes Marloes

Ok dat is mooi, maar besef wel dat NoScript nu dus uitgeschakeld is.
superstition, dogma, faith, spirituality, astrology? Thank god there is science!

Re: [Opgelost] Waar kan ik java installeren?
« Reactie #27 Gepost op: 2009/05/23, 12:31:32 »
Is dat erg dan? Volgens mij vinden veel mensen NoScript juist vervelend. Correct me if i'm wrong.

Offline Stijnen

• Lid
« Reactie #28 Gepost op: 2009/05/23, 12:34:27 »
Is dat erg dan? Volgens mij vinden veel mensen NoScript juist vervelend. Correct me if i'm wrong.

Nee niet erg, ik gebruik het zelf ook niet, ikzelf vind het namelijk ook een vervelende add-on. Maar het kan zijn dat marloes wel een reden heeft om het te gebruiken. Dus vandaar even de opmerking.
superstition, dogma, faith, spirituality, astrology? Thank god there is science!

Offline testcees

• Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
« Reactie #29 Gepost op: 2009/05/23, 15:39:23 »
Beveiliging is meestal vervelend. Het is ook vervelend steeds je fiets op slot te doen.

NoScript is als een kettingslot op je fiets. Kies je daarvoor? Maximale veiligheid maar iets vervelender.
Klik links bovenin op Documentatie