Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: MP3-probleem: bestanden staan er op, maar speler zegt van niet  (gelezen 580 keer)

Arjan_v

• Gast
Hoi,

Ik heb een probleempje met mijn MP3-speler. Ubuntu herkent de speler (een Samsung YP-K5), en ik kan er bestanden naartoe schrijven en er vanaf halen. De speler heeft dit echter niet helemaal door geloof ik, en hij zegt dat er geen bestanden op staan (hij weet dus wel dat ik er bestanden af heb gehaald, want die ziet hij dus ook niet meer staan).

Ik gebruik Ubuntu 9.04, de speler is verbonden met mijn PC via een MTP-kabel.

Arjan_v

• Gast
Re: MP3-probleem: bestanden staan er op, maar speler zegt van niet
« Reactie #1 Gepost op: 2009/05/16, 14:35:34 »
Ok, nu heb ik de MTP-plugin voor Rhythmbox geïnstalleerd, en nu heeft 'ie de muziek wel overgezet.

Blijft er nog een probleem over, ik wil graag foto's op de speler zetten, zodat ik die in kan stellen als screensaver. Die herkent hij dus ook niet als je ze via Nautilus overzet. Hoe los ik dit op?