Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: pdflib  (gelezen 421 keer)

StijnVdd

• Gast
pdflib
« Gepost op: 2009/05/13, 09:58:30 »
Dag allemaal,

Ik heb al veel hulp gevonden op dit forum, maar voor het eerst lijkt het alsof nog niemand eerder de vraag gesteld heeft;)

Ik ben bezig met een php site te maken welke regelmatig interactie heeft met een database, omdat ik niet weet op welke database de site later zal draaien (draait voorlopig enkel lokaal) heb ik gebruik gemaakt van adodb. De includes dat ik daarvoor nodig heb, staan gewoon bij de rest van mijn site documenten. Ik kan dus vanuit php de functie include("adodb/naam van juiste bestand") oproepen.
Iets gelijkaardigs zou ik willen voor de pdflib. Ik heb al op de site http://www.pdflib.com/download/pdflib-family/pdflib-7/ de versie voor de linux x86 voor PHP gedownload, maar daar maken ze gebruik van DSO. Aangezien ik niet weet op welke server de site zal draaien en of ik dus admin rechten zal hebben om de DSO te installeren ben ik dus op zoek naar een "static" oplossing hiervoor.

Kan iemand mij hierbij helpen ?

alvast bedankt !!
StijnVdd

StijnVdd

• Gast
Re: pdflib
« Reactie #1 Gepost op: 2009/05/14, 17:15:22 »
Niemand een idee ?

StijnVdd

Offline Vistaus

• Webteam
    • vistaus
  • Steunpunt: Nee
« Reactie #2 Gepost op: 2009/05/14, 17:19:04 »
Maak je die site op je server of gewoon op je PC?

StijnVdd

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2009/05/15, 15:59:48 »
Beste,

Ik ben de site voorlopig lokaal aan het opbouwen, dit omdat ik niet altijd internet ter beschikking heb.

StijnVdd