Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Radio screenlet: veel stations werken niet, wie heeft een goede xml-file?  (gelezen 1026 keer)

Damens, heren
Ik heb de Radio screenlet geinstalleerd (versie 0.4) maar erg veel stations in het standaard progje via een xml bestand werken niet (meer) Ik heb het flinke vermoeden dat veel urlÅ› niet meer actueel zijn, dus moeten die geupdate worden. Heeft iemand misschien zelf ook dit al gehad en zelf een flinke collectie gemaakt en die in het bestand gestopt en wil dit delen ?? Op nederland FM staan erg veel sites maar om die handmatig erin te proppen is een monnikkenwerk. Iemand dat toch al gedaan ??
Anders zit er niets op om dat zelf te doen, en hier terug te pleuren, niet nodig dat dit onnodig gebeurt natuurlijk.
Iemand ??
What's in a name....
AMD Zambezi FX6100, 16 Gb intern, Nvidia GTX650 TI, SSD Samsung 830, SSD Liteon 160 Gb. 1 HDD 500 Gb

Ik luister radio via amarok, daar zitten ook veel radiostations vooraf ingeladen, enkele Vlaamse stations heb ik manueel bijgestoken.
Don't limit your challenges, challenge your limits.

http://wiki.ubuntu-nl.org/community/RhythmboxRadiostations

Werkt dit ook in VLC ?
Zo ja, hoe te installeren ?
Zo nee, waar kan ik dan voor VLC een goede lijst vinden ?

B.v.d.
You gotta be hungry !

Offline ESM

• Lid
Ik heb de combi streamtuner/vlc...prima combinatie!
Intel Core2 Quad Q6600 2.40GHz, Linux Mint (64bit), Nvidia GeForce 8600GT, 4000 MiB