Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Devede sluit pc af  (gelezen 1104 keer)

Offline ronney

• Lid
Devede sluit pc af
« Gepost op: 2009/05/10, 22:12:39 »
Hallo,

Tijdens het omzetten van een avi of mkv bestand naar DVD met DeVeDe sluit de PC in een keer af. Dit ongeveer na 20%. Heb zelf de nieuwste versie erop gezet, maar het probleem blijft. Wat kan ik hier aan doen?

Offline ivo

• Lid
Re: Devede sluit pc af
« Reactie #1 Gepost op: 2009/05/10, 22:33:52 »
Hallo,

Tijdens het omzetten van een avi of mkv bestand naar DVD met DeVeDe sluit de PC in een keer af. Dit ongeveer na 20%. Heb zelf de nieuwste versie erop gezet, maar het probleem blijft. Wat kan ik hier aan doen?

Draai eens een memory test op je PC vanaf de Live CD.
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline Soul-Sing

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/05/10, 22:35:28 »
jaunty met ext4?

Offline ronney

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/05/11, 08:39:57 »
Ik draai gewoon Hardy 8.04LTS. In Virtualbox heb ik Windows XP draaien en heb daar de windowsversie van Devede geinstalleerd. Je raadt het nooit...daar gebeurd precies hetzelfde. PC gaat ineens uit. Daarvoor nooit last gehad.

Offline ivo

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2009/05/11, 10:25:37 »
Ik draai gewoon Hardy 8.04LTS. In Virtualbox heb ik Windows XP draaien en heb daar de windowsversie van Devede geinstalleerd. Je raadt het nooit...daar gebeurd precies hetzelfde. PC gaat ineens uit. Daarvoor nooit last gehad.

"Draai eens een memory test op je PC vanaf de Live CD."
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline ronney

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2009/05/12, 08:39:16 »
Geheugentest gedaan en geen fouten gevonden.   ???