Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: schijf kopieeren  (gelezen 1007 keer)

Offline johande

• Lid
schijf kopieeren
« Gepost op: 2009/05/06, 08:55:05 »
Gisteren een dvd gekopieerd…

Ik leg de originele in de lezer, een lege in de schrijver. Vervolgens klik ik rechts op de originele en klik “schijf kopieren”
De schijf wordt correct gekopieerd, de kopieerbeveiliging op de originele werkt niet of wordt omzeild… welke van de 2?

Ging in ieder geval zeer gemakkelijk.

Re: schijf kopieeren
« Reactie #1 Gepost op: 2009/05/06, 09:21:06 »
In welk programma heb je dat gedaan?

Offline johande

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/05/06, 09:39:26 »
In welk programma heb je dat gedaan?

ik zou het neit weten? gewoon rechts klikken op een schijfje in de lezer en dan staat in het menutje "schijf kopieeren"
wat volgde kan ik ook geen programma op kleven. een dialoogboxje met bovenaan "schijf kopieren" en een balkje met de vooruitgang vh schrijven... heel simpel

Offline Tom

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/05/06, 09:44:04 »
Zeer waarschijnlijk Nautilus. :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline johande

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2009/05/06, 09:47:25 »
Zeer waarschijnlijk Nautilus. :)

mogelijk, maar blijft mijn vraag waarom ik geeb melding kreeg van een kopieerbeveiliging?

Offline Tom

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2009/05/06, 09:49:24 »
Geen idee , maar had U een melding gekregen was het ook niet gelukt denk ik.
Dus slikken en blij zijn. :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.