Djeba, ik kan je problemen onderschrijven, geen panelen etc., Ik had het bij een upgrade, een installatie met de oude /home partitie, met een schone installatie op de zelfde harddisk. Uit eindelijk wel gelukt op een aparte hd, alleen bleef Jaunty eigenwijs Grub op de verkeerde hd zetten. Dit alles valt mij erg tegen t.o.v. voorgaande versies. Enige waar ik erg tevreden over ben is Jaunty Netbook Remix.
Upgrades gaan bijna altijd goed, ik heb niet anders meegemaakt. Alleen de gevallen waarin het misgaat, worden naar mijn mening overdreven. Er wordt dan gelijk aanbevolen om een schone installatie te doen.
Ik had ook niet anders mee gemaakt, daarom valt het ook zo tegen als het niet goed gaat.
Met "overdreven" bedoel ik het volgende: alleen probleemgevallen met upgraden komen op een forum te staan. Nu kan dat veel lijken, maar gevallen waarin het wel goed gaat, staan uiteraard niet vermeld op een forum.
Verhoudingsgewijs zijn het ook niet veel gevallen, des te rottiger als je er mee wordt geconfronteerd. Tot op heden heb ik geen echte oplossing gezien, behoudens het verwijderen van de mappen met een
. ervoor, deze beschouw ik dan ook niet als
de oplossing.
Ik weet ook niet welke prioriteit dit heeft bij de ontwikkelaars.