Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Iphone en Itunes - suggestie  (gelezen 989 keer)

kalkema

• Gast
Iphone en Itunes - suggestie
« Gepost op: 2009/05/01, 09:35:53 »
Zoals bekend, zonder jailbreak kun je met je iphone niet muziek ed uitwisselen met linux.

Omdat ik weiger te jailbreaken XD, net contact met apple opgenomen en de suggestie gedaan dat het
helemaal geweldig zou zijn dat naast itunes voor microsoft windows en apple os x het pakket ook uitgebracht zou worden voor linux.... :)

Ben benieuwd naar de reaktie maar het zou helemaal top zijn als ik niet de enige was die een verzoekje doet bij apple..... XD =D. Dus bij deze... ik houd jullie op de hoogte.

groetjes
Klaas

Offline Cumulus007

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Re: Iphone en Itunes - suggestie
« Reactie #1 Gepost op: 2009/05/01, 09:37:05 »
Geen schijn van kans.

Offline Menno_

• Lid
iTunes op Linux petitie voor Apple
« Reactie #2 Gepost op: 2009/07/28, 14:39:49 »
Via de volgende link kan je een petitie tekenen waarmee aan apple wordt gevraagd om iTunes te porten naar Linux:

http://www.petitiononline.com/itmslin/petition.html

Er zijn er al ruim 19000 .... dat is best veel en niet geschoten is sowieso mis.

Rhytmbox werkt best leuk om Daapstreams en van oudere iPod's af te spelen, maar het zou leuk zijn als wat nieuwere apparaten zoals iPhone en de iPod-Touch ook op linux zouden werken. (dus allemaal tekenen die petitie)

mvg, Menno
« Laatst bewerkt op: 2009/07/28, 17:52:06 door Menno_ »
6x Ubuntu 10.04 server op VM-Ware // Ubuntu 8.04 server op Dell SC1425

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Dwarsligger
  • Steunpunt: Ja
« Reactie #3 Gepost op: 2009/07/28, 14:46:37 »
19193 op dit moment...........
OpenStandaard evangelist, OpenSource promotor, OpenData liefhebber.
Xubuntu gebruiker en voorstander (XFCE).
In Nederland bekend als een Dwarsligger.

Offline dellkubuntu

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2009/07/28, 16:45:16 »
Het is al een tijdje geleden dat ik die petitie ondertekend heb,denk dat er ook niks mee gedaan wordt.Bedankt apple.Gelukkig heb ik oudere ipod die met gtkpod werkt,maar een nieuwe ipod zal ik zo gauw niet meer aanschaffen.

Offline Goldfingers

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2009/07/28, 20:08:59 »
De enige reden waarom ik nog dualboot Windows heb is alleen maar omdat ik een iphone heb en daarvoor heb ik of OSx of Windows voor nodig. Lekker dan. Zodra itunes ook voor linux er is is het 100% over met Windows. Ik heb dus al een tijd geleden ondertekend.
What's in a name....
AMD Zambezi FX6100, 16 Gb intern, Nvidia GTX650 TI, SSD Samsung 830, SSD Liteon 160 Gb. 1 HDD 500 Gb