Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: installatie van LimeWire  (gelezen 978 keer)

Offline rietje

• Lid
installatie van LimeWire
« Gepost op: 2009/04/28, 10:43:09 »
Hallo,
Ik krijg bij pogingen om LimeWire te installeren de foutmelding: voer handmatig in: "sudo dpkg-configure-a".
Ik weet niet waar ik dit handmatig moet doen.
Het kan aan Java-installatie liggen, maar ik kan dit niet controleren want ik weet "Tools-Preferences-enz." niet te vinden. Jullie begrijpen dat ik nieuw ben op het gebied van Ubuntu. M.vr.gr.

Offline dvdmeer

• Lid
    • Python-RandR :: dvdmeer.nl
Re: installatie van LimeWire
« Reactie #1 Gepost op: 2009/04/28, 10:49:06 »
Dat commando dien je in te voeren in je terminal, te vinden via Toepassingen - Hulpmiddelen - Terminalvenster.

« Reactie #2 Gepost op: 2009/04/28, 10:54:51 »
Hallo,
Ik krijg bij pogingen om LimeWire te installeren de foutmelding: voer handmatig in: "sudo dpkg-configure-a".
Het kan aan Java-installatie liggen, maar ik kan dit niet controleren want ik weet "Tools-Preferences-enz." niet te vinden. Jullie begrijpen dat ik nieuw ben op het gebied van Ubuntu. M.vr.gr.

Is het niet "sudo dpkg --configure -a"?
Op de chat te vinden als debiantux

« Reactie #3 Gepost op: 2009/04/28, 10:56:26 »
Hallo,

Is het niet "sudo dpkg --configure -a"?

Ja dat is het kebabfish.