Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: installatie van LimeWire  (gelezen 873 keer)

Offline rietje

• Lid
installatie van LimeWire
« Gepost op: 2009/04/28, 10:43:09 »
Hallo,
Ik krijg bij pogingen om LimeWire te installeren de foutmelding: voer handmatig in: "sudo dpkg-configure-a".
Ik weet niet waar ik dit handmatig moet doen.
Het kan aan Java-installatie liggen, maar ik kan dit niet controleren want ik weet "Tools-Preferences-enz." niet te vinden. Jullie begrijpen dat ik nieuw ben op het gebied van Ubuntu. M.vr.gr.

Offline dvdmeer

• Lid
    • Python-RandR :: dvdmeer.nl
Re: installatie van LimeWire
« Reactie #1 Gepost op: 2009/04/28, 10:49:06 »
Dat commando dien je in te voeren in je terminal, te vinden via Toepassingen - Hulpmiddelen - Terminalvenster.

« Reactie #2 Gepost op: 2009/04/28, 10:54:51 »
Hallo,
Ik krijg bij pogingen om LimeWire te installeren de foutmelding: voer handmatig in: "sudo dpkg-configure-a".
Het kan aan Java-installatie liggen, maar ik kan dit niet controleren want ik weet "Tools-Preferences-enz." niet te vinden. Jullie begrijpen dat ik nieuw ben op het gebied van Ubuntu. M.vr.gr.

Is het niet "sudo dpkg --configure -a"?
Op de chat te vinden als debiantux

« Reactie #3 Gepost op: 2009/04/28, 10:56:26 »
Hallo,

Is het niet "sudo dpkg --configure -a"?

Ja dat is het kebabfish.