Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [opgelost] Google earth onthoud geen plaatsen geen navigatie  (gelezen 467 keer)

Offline dallco

• Lid
    • stormsail.nl
  • Steunpunt: Nee
[opgelost] Google earth onthoud geen plaatsen geen navigatie
« Gepost op: 2009/04/28, 09:49:47 »
Na een geslaagde installatie van 9.04 heb ik google earth via de medibuntu repo geïnstalleerd. Als ik een plaats markeer bv mijn huis krijg ik in bij navigatie te zien "thuis" lat=180, lon=5. Als ik dan een route opvraag naar een willekeurige plek gaat het mis. De route wordt tekstueel wel goed weer gegeven maar het programma zet de route met een marker ergens bij Lopik in de buurt. ???

Ik heb al een keer op nieuw geinstalleerd met volledige verwijdering en het deleten van alle google earth gerelateerde folders. Bij starten vanuit de terminal zie ik geen fout meldingen.

Hoe ga ik nu verder om de boel wel goed aan de praat te krijgen?

Frank
« Laatst bewerkt op: 2009/04/28, 12:27:47 door dallco »
Blije (L)Ubuntu gebruikende familie  12.04 en 13.10

Offline dallco

• Lid
    • stormsail.nl
  • Steunpunt: Nee
Re: Google earth onthoud geen plaatsen geen navigatie
« Reactie #1 Gepost op: 2009/04/28, 11:43:08 »
Zo een stap ver gekomen. Alle met google earth gerelateerde bestanden verwijderd. Nu  google-package geinstalleerd en met het commando make-google-package in de terminal zelf een .deb gemaakt. Deze werkt in ieder geval wel.

Alleen nu is het lettertype weer veel te groot. Het blijft nog een beetje prutsen met google.....

edit: Qt4 instellingen verandert, ziezo mijn eigen topic opgelost. Nu ja, misschien heeft iemand er nog wat aan.
« Laatst bewerkt op: 2009/04/28, 12:26:28 door dallco »
Blije (L)Ubuntu gebruikende familie  12.04 en 13.10