Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Xulrunner update error  (gelezen 829 keer)

Offline m

• Lid
Xulrunner update error
« Gepost op: 2009/04/26, 11:16:24 »
Dag allen,

Software kan niet "ge-update" worden, Firefox & Epiphany werken niet meer; krijg steeds via Synaptic de melding:

"E: /var/cache/apt/archives/xulrunner-1.9_1.9.0.9+nobinonly-0ubuntu0.8.10.1_i386.deb: corrupted filesystem tarfile - corrupted package archive"

Iemand een tip/ idee?

Bvd!

Tinus

Moderator edit: Titel ingekort
« Laatst bewerkt op: 2009/04/26, 11:17:29 door Vistaus »

Re: Xulrunner update error
« Reactie #1 Gepost op: 2009/04/26, 11:31:38 »
Yup, deze kreeg ik al van gisteren.

Citaat van: Update Manager
W: Failed to fetch http://ftp.belnet.be/mirror/ubuntu.com/ubuntu/pool/main/x/xulrunner-1.9/xulrunner-1.9_1.9.0.9+nobinonly-0ubuntu0.8.10.1_i386.deb
  404 Not Found

Gewoon even wachten tot iemand wel het juiste pakket naar de mirrors stuurt. En anders in lauchpad gaan zoeken naar de bug waar dit afgehandeld wordt en daar "Affects me aswell" aanklikken.
Xubuntu 11.04 - Xfce 4.8 - SSD Vertex 2 (Extended) 60 GB

Offline Soul-Sing

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/04/26, 11:40:16 »
Kijk even in de synaptic of dit pakket gebroken is, xulrunner versie nr. Misschien het is daar te herinstalleren.
Het staat in de synpatic zag ik net.

« Reactie #3 Gepost op: 2009/04/26, 11:57:02 »
Probeer eens een andere mirror, de Belgische hebben vaker problemen. Systeem -> Beheer -> Softwarebronnen, kies daar eens voor de Server voor Nederland.

Offline m

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2009/04/26, 15:02:50 »

Dag allen,

Dank voor jullie reacties!

-> Cumulus: mirror voor NL gekozen-> geen verschil, probleem blijft.

-> leoquant: het is Synaptic dat "4 broken dependencies" aangeeft, en bij het herinstalleren het door mij gemelde probleem aangeeft.

-> ShadowDragon: wacht nu zo'n 3 dagen, ga het Launchpad proberen, zal laten weten of dit helpt.

Groet,

Tinus.

« Reactie #5 Gepost op: 2009/04/26, 16:27:44 »
Ik werd de 4 uitstaande updates een beetje beu. :P Heb de Main Server maar genomen en ging als een zonnetje. ;)
Changed back to Belnet, waiting for the next failure. XD
Xubuntu 11.04 - Xfce 4.8 - SSD Vertex 2 (Extended) 60 GB