Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Google Earth Linux sneller dan Windows  (gelezen 1480 keer)

Gast

• Gast
Google Earth Linux sneller dan Windows
« Gepost op: 2006/10/08, 14:29:34 »
Google Earth for Windows is leuk. Mijn PC is niet zo snel en trekt het eigenlijk maar net. Net Earth for Linux geinstalleerd. Zo traag, ik wou het al opgeven, kom ik erachter dat ik nog geen nvidia drivers heb geinstalleerd. Even bladeren op dit forum en 5 minuten later is mijn hele Ubuntu weer wat sneller. En....Google Earth for Linux is nu echt veel sneller dan de windows versie. Ubuntu (Linux) blijft me verbazen :)

Offline Soul-Sing

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2006/10/08, 14:39:31 »
vind je je hele systeem niet sneller?

Dutchie

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2006/10/08, 14:45:51 »
bij mij is ie ook sneller, net zoals mn hele systeem... wat ook grappig is, onder windows kon ik ut2004 draaien met letterlijk alles op het hoogste(ook resolutie) en af en toe hakkerig op grote maps. en nu totaaaaaaal geen frame drops ofzo gehad met alles op hoog(ook reso dus) op echt een super grote map...

Offline profoX

• Lid
    • wesley
    • Lionslink
« Reactie #3 Gepost op: 2006/10/08, 14:49:01 »
En dat is vrij verwonderlijk, aangezien de videodrivers van nvidia en ati slechtere performance hebben onder linux dan onder windows :) dus het ligt aan andere zaken zoals beter geheugenbeheer, betere multitasking..
Human Knowledge Belongs To The World -- Antitrust (2001)
Nederlandstalige Ubuntu documentatie van Ubuntu-NL (wiki)

Offline Soul-Sing

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2006/10/08, 14:55:31 »
ik heb het al eerder gezegd, maar door linux is het net of ik de nieuwste computer heb gekocht, zo snel alles, firefox bijvoorbeeld. als ik het vergelijk met met xp laptop, alles loopt als stroop vergeleken met mijn linux desktop. (heb toch geen kinderachtige lap pent4 3.2/ 1gb/ nvidia FXgo5700)