Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (opgelost} Help help hij doet 't niet meer  (gelezen 715 keer)

(opgelost} Help help hij doet 't niet meer
« Gepost op: 2009/04/23, 08:54:01 »
Ik wilde mijn pc opstarten vandaag, waar nog hele belangrijke documenten op staan, toen wilde hij niet meer opstarten. Hij gaat in het begin wel aan, laat dat blauwe balkje en toen deze klaar was loopt de pc vast. Ik zie  enkel een zwart scherm (maar hij is niet uit) en doet hij niks meer. Ik probeerde escape en toen stond dit er:Ubuntu 8.04.2, kernel 2.6.24-23 generic recovery mode, init: rcs-sulogin main process (5136) killed by quit signal. Weet iemand wat te doen? Ik ben een beetje erg wanhopig, zeker omdat er een stel belangrijke documenten op staan die ik er niet af kan krijgen  :'(

Toodels,

Ginny
« Laatst bewerkt op: 2009/04/25, 18:57:50 door Ginny Bionda »
Cha-no-yu If man has no tea in him, he is incapable of understanding truth and beauty.  ~Japanese Proverb

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Help help hij doet 't niet meer
« Reactie #1 Gepost op: 2009/04/23, 11:20:52 »
Wat ik al voor diverse mensen gedaan heb, opstarten met de live CD en belangrijke gegevens overzetten op een USB-stick.
Dit kan ook (soms) met een gecrashte Windows partitie .........
Meestal is alles weer terug te halen.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobbies.

Re: Help help hij doet 't niet meer
« Reactie #2 Gepost op: 2009/04/25, 18:56:44 »
Het is inmiddels opgelost... ik had nog wat gesurft en ik kwam een makkelijke oplossing voor dit probleem tegen; aan en uitzetten net zolang tot hij het doet. Het heeft gewerkt uiteindelijk. Ik ook weer blij  =D
Cha-no-yu If man has no tea in him, he is incapable of understanding truth and beauty.  ~Japanese Proverb