Dames, heren
Ik heb uiteraard eerst uitgebreid gegoogled maar ook hier kom ik niet verder. Ik wil mijn agenda binnen evolution laten samenwerken met de Google calendar. Ik kan volgens de uitleg die ik gevonden heb binnen Evolution een Google agenda maken die laten inloggen op mijn Google-account. Dat lijkt ook goed te werken. Maar......elke keer als ik in Evolution aanvink dat ik de Google agenda wil zien, vraagt die elke keer weer om het password voor toegang tot Google (accountnaam staat wel goed ingevuld) en dat wordt niet onthouden, ondanks dat het vinkje daartoe aan staat. Daarbij: ik kan in de Evolution agenda invullen wat ik wil, het wordt niet gesynchroniseerd met die van Google, er komt niets op en vice versa!...
Gek genoeg werkt die integratie met mijn iphone perfect: ik kan keurig op mijn iphone zien wat de agenda is (van Google) en kan ook niet afspraken invoeren via de iphone, werkt dus 2 kanten op. maar als ik dat wil met Evolution werk het dus nada....Ikke nie begrijp..kan iemand mij daarbij een tip geven wat ik nu moet doen, of proberen ??
Groeten
Een bijna noob.