Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: amsn (hele systeem loopt vast)  (gelezen 633 keer)

Offline mhweb

• Lid
amsn (hele systeem loopt vast)
« Gepost op: 2009/04/08, 09:13:55 »
Sinds enkele dagen krijg ik telkens amsn net aangemeld is, en regelmatig herhalend erna, een melding over  offline berichten, en de vraag of ik ze wil lezen.
Indien ik er ja op antwoord, gaan er kadertjes open, met de berichten in kwestie, maar.. ik kan ze niet lezen. Als ik ze dan wil sluiten, blijven ze gewoon staan. ( onderaan mijn scherm staan de berichten gewoon te knipperen) Niks wil meer lukken, zelfs niet afsluiten met muis en scherm. Enkel de reset knop drukken, of de startknop gebruiken en hem enkele seconden ingedrukt laten brengen dan op.

Indien ik neen antwoord, kan ik het programma verder normaal terug gebruiken, maar na een  onbepaalde tijd, komt de melding van het offline bericht terug op mijn scherm.

Ik heb een van de personen in kwestie al gevraagd, maar die zei geen bericht gestuurd te hebben. ( zou dus kunnen en automatisch spyware gestuurd bericht zijn, van een microsoft pc en msn,die persoon zei me dat ze zelf af en toe meldingen van mensen krijgt waar enkel een link naar een website in staat en die niet door de afzender zelf is gestuurd)

Kan iemand me helpen, om deze vervelende vensters niet opnieuw te doen verschijnen, zodat ik niet meer per ongeluk toch ja kan aanklikken en mijn pc weer moet herstarten.

Wat ka

Re: amsn (hele systeem loopt vast)
« Reactie #1 Gepost op: 2009/04/08, 14:36:51 »
Nee, dit is een bekende bug die ze als het goed is in de volgende versie gefixt hebben.