Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Een nieuw ontdekking.....GEWELDIG  (gelezen 886 keer)

Offline robert

• Lid
Een nieuw ontdekking.....GEWELDIG
« Gepost op: 2009/03/17, 14:02:09 »
Ja zeker weten dat je nooit te oud bent om te leren en te ontdekken. Wat is er nu dan zo geweldig? Nou voor mij is dat de totem media player versie 2.22.1. Ik heb al langer geen gebruik gemaakt van Totem omdat het steeds weigerde te doen wat ik wilde en de oudere versie(s) werkte niet met alle onderdelen goed. Ik heb nog niet zo lang geleden mij pc weer eens helemaal opnieuw ingericht met een stapje terug naar 8.04 en ook wel alle tips van dit forum en de google tips van Pjotr.
Nu even to the point. In de versie van totem zit de mogelijkheid om direct flv files op youtube te bekijken. Ja en dat deed het hiervoor bij mij nooit en nu wel... en dat vind ik nu zo GEWELDIG. géén filmpjes meer neerhalen maar gewoon meteen afspelen. Wil je ze later nog eens horen, wel dan hoef je alleen de speellijst maar even op te slaan en wanneer je die weer afspeelt worden de filmpjes meteen weer afgespeeld.

Mannen, vrouwen.... nogmaals fantastisch. Daar wordt ik dus vrolijk van. =D
Groetjes, Robert.
« Laatst bewerkt op: 2009/03/17, 19:48:30 door robert »

Offline Geitekont

• Lid
Re: Een nieuw ontdekking.....GEWELDIG
« Reactie #1 Gepost op: 2009/03/17, 14:32:31 »
Ahh dat wist ik niet eens dat dit kon :)

Idd liev :)

Thnx

Offline robert

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/03/17, 14:38:38 »
Ahh dat wist ik niet eens dat dit kon :)

Idd liev :)

Thnx

Nou dan heb jij vandaag ook weer iets moois er bij.... be happy with it and keep  XD

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
« Reactie #3 Gepost op: 2009/03/17, 15:47:27 »
Dan had je de verkeerde versie van FLASH geïnstalleerd.
In latere versies is het nog mooier, je klikt een file aan en je PC vraagt zelf of het geïnstalleerd moet worden.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobbies.

« Reactie #4 Gepost op: 2009/03/17, 15:56:09 »
Wat ik mis in Totem, dat is het vooruitspoelen naar een bepaald tijdstip van een filmpje van Uitzending gemist.
Dat is een ASF-filmpje.
Dit is wel mogelijk in de Windows Media Player.
In de SMPlayer lukt dit ook niet.