Quick Start Run 'make install' and then 'tuncfg' from under the root account Run 'hamachi-init' to generate crypto identity (any account). Run 'hamachi start' to launch Hamachi daemon. Run 'hamachi login' to put the daemon online and to create an account. Run 'hamachi join <network>' to join the network. Run 'hamachi go-online <network>' to go online in the network. Run 'hamachi list' to list network members and their status.
System wide weet ik niet .Voor jouw als gebruiker download the tar.gz fileGa in de directory in de command line en dan tar xzvf pakketnaam tar.gzIt maakt in die directory a folder met die naam en in die folder is ook een shell script link die naar je desktop en click op het te starten
Nu om het eenvoudig te houden ik heb een bestand gdown load op mijn desktopDat bestand pak uit (extract) het commando wat hier achter zit is tar xzvfTijdens het uitpakken wordt er een folder gecreerd.In dat folder is of een bin file of een shellscriptIs er een shellscript gemaakt dan gebruik je die om het programma te starten ander de bin file . lukt dat niet met de bin file kijk dan bijeigenschappen of je het mag starten zo niet verander het dan.
cd Desktop
tar zxvf hamachi-0.9.9.9-20-inx.tar.gz
sudo make install
sudo tuncfg
Je kan ook het pakketje proberen wat hier staat: http://rafal.zelazko.info/2007/07/10/hamachi-for-debian-ubuntu/
Het pakketje dubbelklikken.Of in de terminal even sudo ervoor zetten.[/quoteik klik er dubbel op en begint instalatie maar ik krijg nu steeds de fout dat er al een software beheer aan staat terwijl ik dat niet heb. wat te doen?
Synaptic/Update manager afsluiten?
Even opnieuw inloggen en nog een keer proberen?
sudo dpkg -i hamachi_0.9.9.9.20.deb
een vriend van me heeft het aan de praat gekregen op zijn pc via wine 1.1.18.waar kan ik die wine krijgen? ik heb nu 1.1.16
Citaat van: pcschouten op 2009/03/13, 15:42:07een vriend van me heeft het aan de praat gekregen op zijn pc via wine 1.1.18.waar kan ik die wine krijgen? ik heb nu 1.1.16Nergens. 1.1.16 is net vorige maand gereleased!
Zeg, dat Logmein, daarmee kun je toch op je PC inloggen?Bespaar je de moeite, ga naar Systeem -> Voorkeuren -> Bureaublad op afstand.