Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: wifi ATHEROS adapter  (gelezen 2729 keer)

robby

• Gast
wifi ATHEROS adapter
« Gepost op: 2005/12/18, 11:05:10 »
ik heb een atheros wifi integrated kaartje. De eerste keer dat ik Ubuntu installeerde werkte deze voortreffelijk. Totdat mijn notebook uitviel. SIndsdien (kan toeval zijn)  werkt de kaart niet meer. Ook niet na een reinstall.

Hoe is dit nu in godesnaam mogelijk????? Ik kan niets in de kernel log vinden............

De adapter wordt niet geconfigureerd een staat als unknown  in de devicelist. How bizarre...........

Wat kan er de oorzaak van zijn dat de hardware zich nu dusdanig anders gedraagt dat de driver 'm niet vindt?

HArdware is: Acer Travelmate 2113 met Atheros wireless chipset.

Wie heeft er een tip?

Robby.

Offline Dennis Kaarsemaker

• Administrator
    • dennis
    • http://www.kaarsemaker.net
  • Steunpunt: Nee
wifi ATHEROS adapter
« Reactie #1 Gepost op: 2005/12/18, 12:01:18 »
Citaat van: robby
ik heb een atheros wifi integrated kaartje. De eerste keer dat ik Ubuntu installeerde werkte deze voortreffelijk. Totdat mijn notebook uitviel. SIndsdien (kan toeval zijn)  werkt de kaart niet meer. Ook niet na een reinstall.
...
De adapter wordt niet geconfigureerd een staat als unknown  in de devicelist. How bizarre...........

Wat kan er de oorzaak van zijn dat de hardware zich nu dusdanig anders gedraagt dat de driver 'm niet vindt?
Hardware stuk...?

robby

• Gast
wifi ATHEROS adapter
« Reactie #2 Gepost op: 2005/12/18, 14:13:53 »
Dat de hardware ineens stuk zou zijn zou een optie kunnen zijn ware het niet dat de laptop een led heeft dat aangeeft dat de hardware ingeschakeld is........

Offline Dennis Kaarsemaker

• Administrator
    • dennis
    • http://www.kaarsemaker.net
  • Steunpunt: Nee
wifi ATHEROS adapter
« Reactie #3 Gepost op: 2005/12/18, 16:49:53 »
Dan kan er nog wel iets anders stuk zijn :)
Je zou eens een ander besturingssysteem kunnen proberen.