Kijk eens op deze website.
http://www.rtl.nl/components/financien/rtlz/miMedia/2009/week10/di_1700_nieuws.avi_plain.xmlBegint de film?
Voorheen had ik hier VLC overheen gezet, deze opende dan zodra ik midden op het videoscherm klikte waar de video origineel zou openen.
Nu merkte ik dat ik VLC helemaal niet nodig heb en evenmin mediaplayerconnectivity in Firefox, deze is dan nu ook uitgezet.
Echter, iets vreemds doet zich wel voor wat misschien een simpele oplossing kent.
Klik ik een video aan dan staat er slechts het beginnende beeld, maar dan bevroren op het eerste frame.
Kies ik dan voor "openen met totem mediaplayer" middels rechtsklik midden op het scherm of middels het driehoekje rechtsonderaan, dan opent de video groot en hij draait gewoon, beeld en geluid okee.
Sluit ik nu dat grote scherm dan loopt de film wél in het kleine scherm, zelfs nadat ik Firefox heb afgesloten en weer opgestart.
Alléén die video die net bekeken is doet het dan, bij een verse film moet ik dezelfde procedure doorlopen, raar hè?
Snapt iemand het nog?
En weet iemand een oplossing?
ps.: de extensies heb ik 1 voor 1 uitgeschakeld, dus daar zit het probleem niet volgens mij.