Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [opgelost]networkmanager-applet melding  (gelezen 578 keer)

Offline verhelsttje

• Lid
  • Steunpunt: Nee
[opgelost]networkmanager-applet melding
« Gepost op: 2009/03/03, 10:15:58 »
ik krijg steeds deze melding bij het opstarten , hoelang ik het vakje gerust laat is er geen probleem , geraak ik gewoon het internet op , als ik het sluit valt ook direct mijn internet uit , hoe kan ik dit oplossen ?
edit:
heb de oplossing zelf gevonden maar wil ze jullie niet onthouden , ik heb gekeken welke versie ik net had en dan de .deb geinstaleerd van http://security.ubuntu.com/ubuntu/pool/main/n/network-manager-applet/?C=M;O=D ,je zal een melding krijgen dat deze geinstaleerd is en of je wil herinstaleren gewoon herinstaleren en herstarten en weg is de melding ...
[en zeggen dat vroeger dit een rede zou geweest zijn om ubuntu te herinstaleren ]
« Laatst bewerkt op: 2009/03/03, 10:42:46 door verhelsttje »