Hallo,
Is er iemand in Nederland of België die er in geslaagd is om yahoo-mail in te stellen in thunderbird? Maar dan wel zo dat pop werkt en je je berichten kunt opvragen?
Ik heb alles geprobeerd, alle aanwijzingen die ik kon vinden uitgeprobeerd.
Je hebt twee mogelijkheden: via webmail en de bijkomende yahoo-extentie. Heb ik na uren uitproberen niet aan de praat gekregen. Iemand in vlaanderen wel? graag hulp dan.
Ten tweede via ypops. Dat heb ik geïnstalleerd volgens de aanwijzingen van ubuntu-geek. Allemaal gelukt.
Ik kan berichten versturen onder mijn yahoo-adres. Vreemd genoeg: als ik dan inlog op mijn vrije yahoo-account-page, is er onder "verzonden" niets te zien. Toch heeft mijn correspondent mijn bericht wel ontvangen.
Berichten lezen in thunderbird lukt dus niet met ypops. "Kon geen verbinding maken met localhost" is het enige wat ik te zien krijg.
Ik vermoed dat yahoo er voor gezorgd heeft dat je geen berichten kan opvragen via web-mail of ypops.
Evenwel.... voor de sport.... als het iemand gelukt is zou ik het wel graag weten hoe!
NB... ik woon in Vlaanderen. Wat in Nederland lukt, lukt daarom in Vlaanderen niet!