Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Authencation Bug  (gelezen 539 keer)

incomer

• Gast
Authencation Bug
« Gepost op: 2009/02/23, 20:58:59 »
Authenticate loopt de hele tijd vast, als ik bijv. drivers wil installeren(via systeem -> beheer -> hardware drivers) dan zegt hij dat mijn videokaart drivers nodig heeft(heb ik ook egt nodig kan nu geen normale film kijken ofzo) dan klik k op activate en dan moet ik het wachtwoord van mijn acc. invoeren, doe ik en dan loopt hij vast:S

ik heb ubuntu 8.10 intrepid x64 kernel version: generic 2.6.27.11.14

Groeten Incomer

Re: Authencation Bug
« Reactie #1 Gepost op: 2009/02/23, 21:03:05 »
Ga eens naar Systeem=>beheer=>synaptic en installeer nvidia-glx-177 .

incomer

• Gast
Re: Authencation Bug
« Reactie #2 Gepost op: 2009/02/23, 21:06:19 »
is al geinstaleerd, opzich maakt het me niet zoveel uit dat film kjken, 9 van de 10 x brand ik het tog wel,.. maar dat authencatie is gewoon ronduit irritant,, want heb het met nog meer dingen;), als ik gewoon een soortgelijk scherm krijg(er zijn iets  van 3 verschillende authencation schermen en 1 daarvan loopt gewoon vast) ik zal eens kijken of ik een screen van dat authencation scherm kan krijgen:).

Bedankt voor je hulp alvast:)

Groeten

edit:

heb nu een screen van het authencation scherm erbij gedaan;)

[verwijderd door de beheerder]
« Laatst bewerkt op: 2009/02/23, 21:09:00 door incomer »