Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost]Amsn Vraag over Skin en Plugin Nieuw  (gelezen 1770 keer)

reaction

• Gast
[Opgelost]Amsn Vraag over Skin en Plugin Nieuw
« Gepost op: 2009/02/23, 17:13:26 »
hoi ,nouw ik heb amsn geinstaleerd op ubuntu  met synaptic pakketbeheer dat ging goed
en inloge enzo ging ok goed , maar ik il mijn skin veranderen en plugins instaleren hoe doe ik dat ?
via deze site download ik ze naar buruea blad           http://www.amsn-project.net/skins.php

[Opgelost]
« Laatst bewerkt op: 2009/02/24, 01:44:38 door reaction »

Re: Amsn Vraag over Skin en Plugin
« Reactie #1 Gepost op: 2009/02/23, 17:23:09 »
Ga naar je persoonlijke map en doe CTRL+H Plak dan de skins in .amsn>>>skins (evt het mapje skins zelf aanmaken). Hetzelfde geldt voor de plugins, alleen dan moet je natuurlijk een mapje plugins hebben ;)

reaction

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2009/02/23, 17:29:24 »
ey dankje het is gelukt ehm deze topic is nie meer nodig hoe verwijder k deze topic :P
hij mag ok blijve hoor:D

« Reactie #3 Gepost op: 2009/02/23, 22:06:02 »
Gewoon je eerste post veranderen en in de titel tussen [Opgelost] zetten, de opgelost functie is helaas nog niet aanwezig.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.