Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Twee keer JavaScript Debugger  (gelezen 1532 keer)

Twee keer JavaScript Debugger
« Gepost op: 2009/02/12, 20:21:29 »
In Firefox bij Extensies van Add-ons staat twee keer dezelfde extensie, n.l. JavaScript Debugger en alle twee van dezelfde versie. Dat is er dus een teveel. De de-installeer-knop van beide echter is grijs, ten teken dat ze niet geactiveerd zijn. Hoe verwijder ik er toch een?

Offline joop905

  • Lid
Re: Twee keer JavaScript Debugger
« Reactie #1 Gepost op: 2009/02/12, 20:52:23 »
Firefox dient herstart te worden!!

Re: Twee keer JavaScript Debugger
« Reactie #2 Gepost op: 2009/02/12, 22:13:47 »
Jazeker, Firefox is al tijden herstart. De knop Voorkeuren overigens is ook grijs. De Add-ons kunnen dus niet worden verwijderd en ook niet ingesteld. Rechtsklikken helpt ook niet, want dat levert dezelfde (grijze) gegevens op. Mijn computer heeft Intrepid 8.10.

Re: Twee keer JavaScript Debugger
« Reactie #3 Gepost op: 2009/02/13, 02:30:35 »
Heb geprobeerd de knoppen De-installeren en Voorkeuren in de Firefox Add-on JavaScript Debugger actief te maken door onder Bewerken/Voorkeuren/Inhoud JavaScript en Java uit te schakelen (te ontvinken), daarna Firefox herstart, maar de knoppen werden niet actief. Weet iemand hoe dat wel moet?

Re: Twee keer JavaScript Debugger
« Reactie #4 Gepost op: 2009/02/13, 13:20:44 »
Als laatste red middel kan je je firefox addon map weggooien.
Moet je wel alles opnieuw installeren.

/home/gebruikersnaam/.mozilla/extensions (deze weggooien en dan moet alles het weer doen denk)
Je bent wel al je add-ons kwijt dus houd daar rekening mee!!

Offline Tom

  • Lid
Re: Twee keer JavaScript Debugger
« Reactie #5 Gepost op: 2009/02/13, 16:01:56 »
Nee hoor hij kan zijn  zijn map waar de addons staan openen en daar die twee java addons verwijderen. :)Heer Degenhart  ga naar locaties - Persoonlijke map - Beeld - toonverborgen bestanden - Mozille map openen - Firefox openen  - default openen - extensions openen en zien door te openen welke de java addons zijn .
En die twee in de vuilbak.
En dan eventueel als U het nodig acht opnieuw zo een java dingsboems addon  er opnieuw opzetten.
Succes verzekerd , met beleefde groeten Tom. :)
« Laatst bewerkt op: 2009/02/13, 16:18:10 door Wanda Rooze »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Twee keer JavaScript Debugger
« Reactie #6 Gepost op: 2009/02/13, 16:43:22 »
Heer Rooze, ik heb uw weg gevolgd en alles opengemaakt. Vond veel add-ons, maar niet de JavaScript Debuggers.

Offline Tom

  • Lid
Re: Twee keer JavaScript Debugger
« Reactie #7 Gepost op: 2009/02/13, 16:51:51 »
En als U bij addons kijkt in Firefox via Extra - Addons  staan ze daar wel op , of beter gezegt in ?.

U kunt ook kijken bij Firefox in Uw URL balk  ... typ about:config - enter en  t sja daar dan scrollen tot U die java addons dingen vind en zien wat de waarde is van die dingen.
Want alle afstellingen van Firefox  en ook Uw addons staan daar ook in , natuurlijk wel op passen wat U doet .
« Laatst bewerkt op: 2009/02/13, 17:18:01 door Wanda Rooze »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Twee keer JavaScript Debugger
« Reactie #8 Gepost op: 2009/02/13, 18:21:54 »
Heb je die niet geïnstalleerd via Synaptic? Als dat zo is, dan kan je ze niet verwijderen via Firefox.

Re: Twee keer JavaScript Debugger
« Reactie #9 Gepost op: 2009/02/13, 19:09:59 »
Heer Rooze, ik heb vijf JavaScript dingen gevonden in Firefox onder about:config. Dat zijn:

javascript.allow.mailnews;           Status standaard, Type boolean en Waarde false.
javascript.enabled;                     Status standaard, Type boolean en Waarde true.
javascript.options.relimit;            Status standaard, Type boolean en Waarde false.
javascript.options.showlnConsol;   Status standaard, Type boolean en Waarde false.
javascript.options.strict;              Status standaard, Type boolean en Waarde false.

Kunt u hier wat mee?

Offline Tom

  • Lid
Re: Twee keer JavaScript Debugger
« Reactie #10 Gepost op: 2009/02/13, 19:13:52 »
Sorry neen , maar wie heeft U die addons geinstalleerd via Moz  of met synaptic.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Twee keer JavaScript Debugger
« Reactie #11 Gepost op: 2009/02/13, 20:14:46 »
Via Moz. Ik klik op Add-ons verkrijgen en wordt dan naar een site van Mozilla geleid waar al dat lekkers op staat.

Re: Twee keer JavaScript Debugger
« Reactie #12 Gepost op: 2009/02/14, 02:26:46 »
Heer Rooze, zeg nou zelf, het zou toch jammer zijn als Ronit Palache gedebugt zou worden. Niet? (oder?) Maar ik ken er veel die ik met liefde zou debuggen. Alleen zit bij mij de boel vast.

Offline Tom

  • Lid
Re: Twee keer JavaScript Debugger
« Reactie #13 Gepost op: 2009/02/14, 11:36:11 »
Heer Rooze, zeg nou zelf, het zou toch jammer zijn als Ronit Palache gedebugt zou worden. Niet? (oder?) Maar ik ken er veel die ik met liefde zou debuggen. Alleen zit bij mij de boel vast.
En als U een andere Addon aanklikt en dan weer terug Uw Java debugger aanklikt krijgt U dan niet de keuze om te deinstalleren.

Ik zelf ken die java debugger niet , ik gebruik voor java de Addon NoScript. :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Twee keer JavaScript Debugger
« Reactie #14 Gepost op: 2009/02/14, 16:59:10 »
Heer Rooze, dat trucje lukt niet. Echter op het venster Werkbalk aanpassen van Firefox zit een venster voor JavaScript Debugger. Zou hierin het geheim verscholen zitten waar wij naar op zoek zijn? AdBlock en NoScript heb ik geprobeerd, maar ben daarvan teruggekomen. Zitten mij te vaak in de weg. (niet boos worden hoor).